جواب منفی سرمربی سابق بایرن مونیخ به مدیران چلسی

جواب منفی سرمربی سابق بایرن مونیخ به مدیران چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- هانسی فلیک که یکی از گزینه‌های جانشینی مائوریتسیو پوچتینو در چلسی معرفی شده بود، قصد دارد تمام تلاشش را برای رسیدن به نیمکت بارسلونا بکند.

به گزارش فوتبالی، تابستان پیش رو یکی از عجیب‌ترین تابستان‌های چند سال اخیر فوتبال اروپا خواهد بود. چندین تیم بزرگ و سرشناس از جمله یوونتوس، آث میلان، ناپولی، بایرن مونیخ، چلسی و شاید بارسلونا و منچستریونایتد به دنبال سرمربی جدید خواهند بود و تغییر و تحولات زیادی در این زمینه به وجود خواهد آمد.

باشگاه چلسی روز گذشته به طور رسمی اعلام کرد که مائوریتسیو پوچتینو به صورت توافقی از این باشگاه جدا شده و کارها برای امضای قرارداد با سرمربی جدید آغاز شده است. آبی‌های شهر لندن گزینه‌های مختلفی را زیر نظر دارند و مدیران باشگاه انگلیسی اصرار دارند تا کسی بر روی نیمکت تیمشان بنشیند که فوتبالی مالکانه ارائه کند. آن‌ها می‌خواهند تیمشان در زمین هجومی ظاهر شود و فوتبال مبتنی بر مالکیت توپ را ارائه کند.

هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان نیز در لیست گزینه‌های چلسی قرار دارد و از شب گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر علاقه این سرمربی آلمانی به قبول سکان هدایت چلسی به گوش رسید. به نقل از نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، هانسی فلیک به مدیران باشگاه چلسی پاسخ منفی داده است و می‌خواهد منتظر بارسلونا بماند.

او بارسلونا را اولویت اول خودش قرار داده است. فلیک سه هفته پیش در یک قدمی امضای قرارداد با بارسا قرار داشت و حالا منتظر است تا تکلیف ژاوی هرناندز مشخص شود و بعد تصمیم نهایی را بگیرد.

1428