خداحافظی تلخ آزمون با لورکوزن و بوندس‌لیگا

خداحافظی تلخ آزمون با لورکوزن و بوندس‌لیگا

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که سردار آزمون برای آخرین بار پیراهن لورکوزن را به‌ تن کرده بود، این تیم شکست تلخی را تجربه کرد. 

به گزارش فوتبالی، هفته پایانی بوندس‌لیگا عصر امروز برگزار شد و بایر لورکوزن در حضور کامل لژیونر ایرانی، متحمل شکست سنگینی شد. ژابی آلونسو برای دیدار با بوخوم، سردار آزمون را در ترکیب قرار داد و مهاجم ایرانی، ۹۰ دقیقه بازی کرد.

لورکوزن در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانست سهمیه لیگ کنفرانس را به‌دست آورد اما آن‌ها به ۳ گل بازی را به بوخوم واگذار کردند تا دست‌شان از سهمیه اروپایی کوتاه بماند. البته آن سوی میدان بوخوم که از باشگاه‌های قدیمی آلمان است، توانست در بوندس‌لیگا باقی بماند.

شواهد حاکی از آن است که آزمون در این مسابقه آخرین بازی خود برای لورکوزن را انجام داده است و احتمالا در پایان فصل، در لیست فروش ژابی‌ آلونسو قرار بگیرد. ملی‌پوش ایرانی که فصل را خوب شروع نکرده بود و با مصدومیت سختی هم روبرو شد، در مقطعی درخشید و اعتماد آلونسو را جذب کرد. با این همه عملکرد خوب آزمون تداوم نداشت تا در نهایت کار او و لورکوزن به‌جدایی‌ برسد.

گفته می‌شود المپیک مارسی مقصد بعدی سردار خواهد بود. باشگاهی که پیش از آمدن آزمون به لورکوزن هم مذاکرات مفصلی با این لژیونر ایرانی انجام داده بود و همیشه نشان داده به جذب او علاقه‌مند است.

۲۵۰۹