تصمیم مهم یوفا: اخراج اسپارتاک مسکو از لیگ اروپا

تصمیم مهم یوفا: اخراج اسپارتاک مسکو از لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - یوفا تصمیم گرفته است که بازیهای لایپزیش و اسپارتاک مسکو در یک هشتم نهایی لیگ اروپا که قرار بود در روزهای 19 و 26 اسفند برگزار شود را لغو کند.

به گزارش فوتبالی، نشریه بیلد گزارش داده است که در پی حمله نظامی روسیه به اوکراین، یوفا تصمیم گرفته است که باشگاه روسیه ای را از لیگ اروپا اخراج کند. بدین ترتیب لایپزیش این شانس را دارد تا مستقیما و بدون برگزاری بازی هایش به یک چهارم نهایی لیگ اروپا صعود کند.

یوفا روز یکشنبه تصمیم گرفت که میزبانی همه بازیها را از روسیه بگیرد و فعلا تیم های روس فقط حق بازی در خارج از خانه را دارند. اسپارتاک قصد داشت که بازیهای خانگی خود را به کشورهای همسایه نظیر ارمنستان و آذربایجان ببرد و ایروان و باکو می توانستند مقاصد احتمالی باشند اما بیلد گزارش داده است که یوفا تا ساعاتی دیگر حذف اسپارتاک از لیگ اروپا را اعلام خواهد کرد.

لایپزیش در روزهای اخیر با یوفا در مورد بازی مقابل اسپارتاک مسکو در تماس بوده است که یوفا تا ساعاتی دیگر تصمیم خود را اعمال خواهد کرد. اسپارتاک در مرحله قبلی لیگ اروپا حضور نداشت چرا که در گروهشان بالاتر از ناپولی قرار گرفته بودند اما  حالا بدون حضور در مرحله یک هشتم قرار است که از مسابقات حذف شوند.

4125