شرایط عجیب آژاکس: یازده نفر به کرونا مبتلا شدند!

شرایط عجیب آژاکس: یازده نفر به کرونا مبتلا شدند!

خبرگزاری فوتبالی - آژاکس در فاصله یک روز تا بازی مقابل میدتیلند با یازده مبتلا به کرونا مواجه شد و بدین ترتیب آنها مجبور شدند تا فقط با هفده بازیکن به دانمارک سفر کنند. در حال حاضر هیچ خبری در مورد لغو احتمالی بازی نیست اما تیم هلندی فقط شش بازیکن روی نیمکت خواهد داشت و دست مربی تیم بسته است.

به گزارش فوتبالی، آندره اوانا و مارتین استکلنبرگ، دروازه بان های آژاکس به علت ابتلا به کرونا بازی فردا را از دست داده اند. از سویی دیوی کلاسن، ریان گراونبرچ، زکریا لبیاد و دوشان تادیچ هم بازی را از دست داده اند. در حقیقت فقط هفده بازیکن در لیست قرار گرفته اند. به جز استکلنبرگ بقیه بازیکنان در بازی اخیر آژآکس و فورتنا سیتارد حضور داشتند و ممکن است که بیماری کرونا را به سایر بازیکنان انتقال داده باشند. به هر صورت آژاکس با وجود شرایط بحرانی در بازی فردا شرکت می کند تا شرایط خود را در اروپا بهبود ببخشد.

اریک تن هاگ سرمربی هلند مجبور شده تا فقط با هفده بازیکن برای بازی مقابل اژاکس به دانمارک سفر کند: کیل شرپن، پر شورس، مزروعی، بلیند، لیساندرو مارتینز، نیکولاس تالیافیکو، شان کلایبر، یورین تیمبر، ادسون آلوارز، یورگن اکلنکمپ، داوید نرس، آنتونی، کوئینسی پرومس، لاسینا ترائوره، کلاس یان هونتلار، برایان بروبی و ویکتور ینسن.

4125