ترکش باخت تاتنهام مقابل منچسترسیتی؛ استون ویلا به جای تاتنهام سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد

ترکش باخت تاتنهام مقابل منچسترسیتی؛ استون ویلا به جای تاتنهام سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- شکست تاتنهام برابر منچسترسیتی باعث شد شاگردان اونای امری سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خود را قطعی کنند.

به گزارش فوتبالی، شکست تاتنهام برابر سیتیزن ها تنها هوادارن آرسنال را ناراحت نکرد بلکه هوادارن تیم دیگر شهر لندن یعنی تاتنهام نیز در حسرت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باقی ماندند. در شبی که منچسترسیتی موفق شد با برتری دو گله مقابل تاتنهام در لندن در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد تاتنهام نیز از کسب رتبه چهارم جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده باز ماند.

لیگ برتر انگلیس در فرمت جدید برگزاری لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده چهار نماینده خواهد داشت که جنگ برای کسب سهمیه تیم چهارم جدول در هفته های پایانی بین دو تیم تاتنهام و استون ویلا ادامه داشت اما در نهایت این تیم اونای امری بود که توانست از باخت تاتنهام در خانه سود ببرد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از چنگ شاگردان آنژه پوستکوغلو خارج کند کند.

تاتنهام با این باخت در جدول ۶۳ امتیازی شد و استون ویلا نیز با ۶۸ امتیاز در جدول جای گرفت و اختلاف ۵ امتیازی دو تیم با توجه به یک بازی باقیمانده در هفته پایانی نمی تواند جبران شود و به این ترتیب تاتنهام فرصت حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

۱۰۰۹