عکس؛ وینیسیوس و تکرار کاری که راموس انجام داده بود

عکس؛ وینیسیوس و تکرار کاری که راموس انجام داده بود

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور وینگر برزیلی رئال مادرید پس از این که مادریدی ها موفق شدند در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بایرن مونیخ را شکست بدهند و این تیم را از دور رقابت ها حذف کنند، به سراغ هواداران رئال مادرید رفت و با آن ها خوشحالی کرد.

به گزارش فوتبالی ، وینی جونیور در نزدیکی سکو های هواداران رئال مادرید قرار گرفت و با گرفتن میکروفون، شروع به آواز خواندن با هواداران رئال مادرید کرد و به این ترتیب با آن ها به جشن و خوشحالی پرداخت.

سرخیو راموس مدافع اسپانیایی اسبق رئال مادرید، در سال 2018 چنین کاری را انجام داده بود. در حقیقت او هم پس از این که رئال مادرید موفق شد بایرن مونیخ را در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2017/18 شکست بدهد و از دور رقابت ها حذف کند، همین کار را کرده بود. راموس هم به سراغ میکروفون رفته بود و با هواداران رئال مادرید سرود های رئال مادرید را خوانده بود.

رئال مادرید در فصل 2017/18 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و حالا باید دید که در این فصل هم می تواند به قهرمانی برسد یا خیر. مادریدی ها به دنبال پانزدهمین قهرمانی خود در این بازی ها هستند. رئال مادرید در فصل 2017/18، سیزدهمین قهرمانی خود را در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.

1471