هجوم هواداران استقلال به صفحه وزیر نفت؛ شهریاری و سمیعی را برکنار کنید!

هجوم هواداران استقلال به صفحه وزیر نفت؛ شهریاری و سمیعی را برکنار کنید!

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران استقلال با برکناری جواد نکونام قانع نشده‌اند و خواهان رفتن مدیران رده بالای این باشگاه هستند.

به گزارش فوتبالی، بعد از این که باشگاه استقلال تصمیم به قطع همکاری با جواد نکونام گرفت مدیران این باشگاه تصور می‌کردند با این تغییر دیگر خبری از انتقادات وحشتناک هواداران استقلال از مدیران باشگاه نخواهند بود و از این به بعد شاهد حمایت هواداران این تیم خواهند بود.

اما الان که 20 روز از قطع همکاری با نکونام گذشته است نه تنها خبری از فروکش کردن انتقادات نیست بلکه میزان انتقادات از مدیران استقلال و درخواست‌ها برای تغییر در سطوح بالای مدیریتی استقلال افزایش پیدا کرده است.

تا مدتی پیش هواداران استقلال به صفحه رسمی هلدینگ خلیج فارس حمله می‌کردند و زیر پست‌های این صفحه کامنت‌های زیادی درباره برکناری جواد نکونام می‌گذاشتند. هلدینگ البته با تاخیر فراوان ناچار شد این خواسته هواداران استقلال را عملی کند.

حالا و بعد از 20 روز که از رفتن نکونام از استقلال می‌گذرد هواداران استقلال بیشتر به این نتیجه رسیده‌اند که مشکل استقلال فقط نکونام نبود و مدیران باشگاه هم نقش پررنگی در وضعیت فعلی این تیم دارند.

نکته این است که حالا دیگر صفحه هلدینگ خلیج فارس جای مناسبی برای طرح خواسته‌هایی مثل برکناری احمد شهریاری و حتی فرشید سمیعی نیست. چون شهریاری خودش نماینده هلدینگ در استقلال است و طبیعتا به این خواسته هواداران ترتیب اثر نخواهد داد.

اما دیروز اتفاق جالبی افتاد. خبر رسید که فردا (یعنی امروز) مجمع باشگاه استقلال با حضور وزیر نفت یعنی محسن پاک‌نژاد برگزار می‌شود. هواداران استقلال صفحه وزیر نفت را در اینستاگرام پیدا کردند و به این صفحه هجوم بردند. 

ظرف مدت کوتاهی بیش از ۱۵ هزار کامنت اعتراضی در صفحه محسن پاک‌نژاد ثبت شد که همگی خواهان برکناری احمد شهریاری و فرشید سمیعی بودند. البته به نظر می‌رسد تعداد زیادی از این کامنت‌های اعتراضی توسط ادمین این صفحه پاک شده است اما هنوز بیشتر از 99 درصد کامنت‌‌‌گذارها خواستار برکناری شهریاری و سمیعی هستند.

نکته مهم اما این است که پاک کردن کامنت‌‌های اعتراضی هواداران از صفحه وزیر واقعیت را عوض نمی‌کند. چون هواداران استقلال در روز بازی با ذوب آهن در ورزشگاه شهدای شهر قدس هم اعتراض خودشان به مدیران باشگاه و خواسته تغییر آنها را به وضوح مطرح کرد‌ه‌اند.

1359