بیرانوند از پرسپولیس عذرخواهی نمی‌کند؛ حاضرم یک جلسه محروم شوم!

بیرانوند از پرسپولیس عذرخواهی نمی‌کند؛ حاضرم یک جلسه محروم شوم!

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا بیرانوند بابت اتهام‌هایی که به باشگاه پرسپولیس و مسئولین آن زده است، قصد عذرخواهی ندارد.

به گزارش فوتبالی، نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران با ثبت جابه‌جایی‌های پرشمار و البته جنجالی همراه بود. یکی از این انتقال‌ها، عقد قرارداد رامین رضاییان با استقلال بود و نامش به نوعی به فهرست یاغی‌های فوتبال ایران اضافه شد. هر چند او غیرمستقیم به استقلالی شد و شاید واژه یاغی، شامل حالش نشود.

جنجالی‌ترین انتقال اما بدون‌شک در مسیر تهران - تبریز رقم خورد؛ جایی که محمدرضا زنوزی موفق شد با علیرضا بیرانوند به توافق برسد و او را کنار مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر جذب کند.

بازار نقل‌وانتقالات تابستانه فوتبال ایران با ثبت جابه‌جایی‌های پرشمار و البته جنجالی همراه بود.

انتقال علیرضا بیرانوند به تراکتور آبستن حواشی زیادی برای این بازیکن شد و او عملا در شیپور چنگ با مدیران پرسپولیس دمید.

رضا درویش و علیرضا بیرانوند در این مدت مصاحبه‌های تند و آتشینی علیه هم انجام دادند و ابعاد پرونده فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس به‌شکلی گسترده شد که شاهد تاخیر زیادی در اعلام حکم این پرونده بودیم.

کمیته تعیین‌وضعیت فدراسیون فوتبال بعد از بررسی ابعاد مختلف پرونده و البته ادعاهای مطرح‌شده از سوی طرفین دعوا (مسئولان باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند) یک رای جنجالی صادر کرد و علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور را به پرداخت حدود 20 میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم نمود؛ البته که در این میان، محرومیتی 4 ماهه هم علیه بیرانوند وضع شد که این محرومیت به مدت یک‌سال تعلیق‌شده است.

علیرضا بیرانوند اما پس از اعلام این حکم آرام ننشست و در مصاحبه‌ای جنجالی گفت:

“من فقط می‌خواهم بگویم ۲۰ میلیارد را که نمی‌دهم، ۵ میلیاردی را هم که هیات مدیره‌شان از من بابت شیرینی الحاقیه‌ای که به من دادند، گرفتند، پس‌ می‌گیرم. زیاد ادامه بدهند ویدیوی‌شان هم بیرون می‌آید”.

پس از این مصاحبه، باشگاه پرسپولیس از بیرانوند شکایت کرد و دو روز پیش بود که حکم اظهارات بیرانوند صادر شد.

طی این حکم، بیرو به پرداخت ۲ میلیارد تومان محکوم شد. علاوه بر این علیرضا بیرانوند با یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود هم مواجه شده که البته اگر ظرف یک هفته آینده در رسانه‌ها از اقدام جنجالی خود کوتاه بیاید و عذرخواهی کند، به مانند محرومیت 4 ماهه‌ای که به دلیل فسخ قرارداد با پرسپولیس برای او در نظر گرفته شده، تعلیقی در نظر گرفته می‌شود.

بیرانوند روز گذشته مصاحبه‌ای با یک خبرگزاری انجام داد اما پس از ساعاتی، این مصاحبه حذف شد تا مشخص شود علیرضا بیرانوند قصد عذرخواهی ندارد و ممکن است مصاحبه فضایی بوده باشد یا خود بیرانوند پس از انجام مصاحبه پشیمان شده باشد.

 بیرو به اطرافیان خود اعلام کرده حاضر است یک جلسه محروم شود اما از هیچ فردی عذرخواهی نکند.

باید دید درنهایت چه سرنوشتی در انتظار علیرضا بیرانوند است و آیا او یک جلسه محروم می‌شود یا نه.

۵۷۹۳