جزییات قرارداد علیرضا بیرانوند با تراکتور؛ 35 میلیارد برای یک‌فصل!

جزییات قرارداد علیرضا بیرانوند با تراکتور؛ 35 میلیارد برای یک‌فصل!

پایگاه خبری فوتبالی- مبلغ قرارداد علیرضا بیرانوند با تراکتور برای لیگ بیست‌وچهارم 35 میلیارد تومان است.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی طی یک تصمیم جنجالی و بعد از فسخ قرارداد خود با پرسپولیس، به تراکتور پیوست. انتقال علیرضا بیرانوند به جمع قرمزهای تبریز درحالی صورت گرفت که باشگاه پرسپولیس مدعی بود او امکان فسخ نداشته و هنوز یک فصل دیگر از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده است. بیرو اما اعتقاد داشت پرسپولیس مطالبات او را پرداخت نکرده اما رضا درویش و تیم وکلای پرسپولیس با ارائه ادله و مستندات در کمیته تعیین‌وضعیت علیه علیرضا بیرانوند طرح شکایت کردند و امیدوار به محروم‌ کردن او بودند.

باشگاه تراکتور و علیرضا بیرانوند هم در نقطه مقابل، دفاعیات خود را ارائه کردند و تراکتوری‌ها مدعی آن شدند که تخلفی صورت نگرفته و با بیرانوند به عنوان بازیکن آزاد قرارداد بسته‌اند و دروازه‌بان شماره یک تیم ملی هم با طرح این مسئله که از باشگاه پرسپولیس طلبکار بوده، اعلام کرد که مستند بر عدم دریافت مطالبات خود، قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرده است!

به هر روی امروز پس از کش‌وقوس‌های فراوان حکم پرونده علیرضا بیرانوند از سوی کمیته تعیین‌وضعیت اعلام شد. در این بین مشخص شده قرارداد بیرو با تراکتور سه ساله است و مبلغ آن برای سال او چیزی حدود 35 میلیارد تومان است. قرارداد علیرضا بیرانوند با تراکتور قطعا از پرسپولیس بیشتر است و برای همین بیرو تصمیم گرفت برای ادامه فوتبال خود راهی تبریز شود.

5793