پسران آرتتا غافل‌گیر شدند؛ آرسنال 10 نفره زورش به بورنموث نرسید

پسران آرتتا غافل‌گیر شدند؛ آرسنال 10 نفره زورش به بورنموث نرسید

پایگاه خبری فوتبالی- در چارچوب مسابقات هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، آرسنال به مصاف بورنموث رفت و در عین ناباوری در این مسابقه با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، توپچی‌ها سرانجام در هفته هشتم برای اولین بار طعم شکست را در این فصل تجربه کردند. شاگردان میکل آرتتا که در هفت بازی قبلی خود در لیگ برتر انگلیس به 5 برد و 2 تساوی رسیده بودند، در دیدار این هفته خود مقابل بورنموث غافل‌گیر شدند و برابر بورنموث متحمل یک شکست تلخ شدند.

آرسنال که سعی داشت بازی خود را به حریف دیکته کند و با افزایش فشار حملات به گل برسد، در دقیقه 30 ده نفره شد. ویلیام سالیبا، مدافع 23 ساله و مستعد توپچی‌ها در یک صحنه متحمل خطا شد و با کارت قرمز مستقیم رابرت جونز، داور مسابقه مواجه شد. او در سه بازی بعدی آرسنال در رقابت‌های داخلی محروم است و این می‌تواند برای شاگردان آرتتا گران تمام شود.

در نیمه دوم آرسنال تلاش کرد تا با شرایط به وجود آمده سازگار شود و حتی چند موقعیت گل هم خلق کرد، اما موفق به باز کردن دروازه بورنموث نشد. رایان کریستی، هافبک آرژانتینی بورنموث در هفتادمین دقیقه بازی گل نخست بورنموث را به ثمر رساند. 9 دقیقه بعد از این گل، جاستین کلایورت از روی نقطه پنالتی اختلاف را دو برابر کرد تا شب تلخ توپچی‎‌ها تلخ‌تر شود.

1428