گزارش ویژه/ حمایت از مدیران به جای حمایت از بازیکنان؛ آخرش را خراب کردی آقا سهراب!

گزارش ویژه/ حمایت از مدیران به جای حمایت از بازیکنان؛ آخرش را خراب کردی آقا سهراب!

پایگاه خبری فوتبالی- بازی با ذوب آهن و شکست مقابل این تیم آخرین حضور سهراب بختیاری زاده روی نیمکت استقلال بود.

به گزارش فوتبالی، استقلال امشب در یکی از عجیب‌ترین بازی‌های این فصل لیگ برتر مقابل ذوب آهن قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. این اتفاق در حالی افتاد که بازی در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران برگزار می‌شد و نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شده بود.

این دومین حضور سهراب بختیاری زاده روی نیمکت استقلال بود که تبدیل به آخرشن حضورش هم شد. استقلال در اولین بازی با سرمربیگری بختیاری‌زاده موفق شده بود هوادار را شکست بدهد.

بازی با هوادار برای طرفداران استقلال امیدوار کننده بود. چرا که نشان می‌داد هم در نتیجه و هم در شکل بازی استقلال در حل پیشرفت است اما آنچه در بازی امشب رخ داد ناکامی محض بود و هواداران استقلال را به شدت ناامید کرد.

بخشی از هواداران استقلال بعد از گل دوم ذوب آهن ورزشگاه را ترک کردند و رفتند. احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس در استقلال و فرشید سمیعی مدیر عامل این باشگاه هم همین کار را انجام دادند.

هواداران استقلال انتظار داشتند سهراب بختیاری زاده در نشست خبری بعد از بازی درباره این شکست غیر منتظره توضیح بدهد. به خصوص که استقلال هر 3 گل را در نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است دریافت کرد.

سهراب در نشست خبری بعد از بازی دقایق کوتاهی درباره آنچه که در این مسابقه اتفاق افتاد صحبت کرد اما بیشترِ دقایق این نشست خبری را صَرفِ دفاع از مدیران باشگاه و هلدینگ خلیج فارس کرد. اتفاقی که با واکنش منفی هواداران استقلال مواجه شد.

سهراب در این باره گفت: «برای من عجیب بود که در جریان بازی، هنوز گلی دریافت نکرده بودیم و تیم عالی بازی می‌کرد، اما در برخی لحظات تشویق می‌شدیم و در برخی دیگر به خانواده مدیریت، مالک و مدیر باشگاه توهین می‌شد. من سخنگوی آنها نیستم ولی ما یک خانواده هستیم. این جو به نظر من غیر فوتبالی است، باز هم می‌گویم اینا دلیل و بهانه نیست که ما در خانه ببازیم ولی این رفتارها زیبنده باشگاه استقلال نیست.»

بختیاری‌زاده درباره ماجرای کنار گذاشته شدن سید حسین حسینی از تیم یک شب قبل از بازی با ذوب آهن هم توصیح داد اما رسما حسینی را مقصر این اتفاق دانست و از مدیران باشگاه حمایت کرد.

حسینی در این باره گفت:«حسینی کاپیتان استقلال است ولی تفکری در استقلال تبدیل به رفتار عادی شده و آن هم اینکه هر مشکلی که بوجود می‌آید، آن را رسانه‌ای می‌کنیم. حسینی متأسفانه بعد از بازی با هوادار نکاتی را رسانه‌ای کرد که بهتر بود با مدیریت باشگاه صحبت می‌کرد. حسینی حق داشت درباره قراردادش حرف بزند، چون سوء تفاهمی بوجود آمده بود. برای مدیریت باشگاه سنگین بود که مواردی را رسانه‌ای و بحثی را درباره بازیکنی که آمد و قرارداد نبست، عنوان کرد و گفت باشگاه به او پول داده است. باشگاه قویا اعلام کرد پولی به او نداده است. پس از این ماجرا، با حسینی تماس گرفتم و خواهش کردم به عنوان کاپیتان تیم حتی عذرخواهی نکن اما بحث پرداخت پول از سوی باشگاه به دروازه‌بان بوسنیایی درست نبوده و در مصاحبه‌ای بگو چنین چیزی نبوده است، اما قبول نکرد. حسینی ابتدا گفت انجام می‌دهم ولی پس از آن قبول نکرد. مدیریت باشگاه نیز به حسینی گفت تا مصاحبه‌ای انجام ندهی، نمی‌توانی به اردوی تیم بیایی.»

بختیاری زاده تا قبل از بازی با ذوب آهن و حرف‌هایی که در نشست خبری بعد از بازی زد مقبولیت خوبی نزد هواداران استقلال داشت اما دفاع همه جانبه او از مدیران باشگاه در نشست خبری بعد از بازی تقریبا همه محبوبیت و مقبولیت او را از بین برد. هواداران استقلال در فضای مجازی از این کار بختیاری‌زاده انتقاد می‌کنند و می‌گویند با این کارش ثابت کرد که صرفا به خاطر دوستی با شهریاری توانست به عنوان سرمربی موقت در دو بازی روی نیمکت استقلال بنشنید.

1359