مهاجم برزیلی در برنامه‌های آینده شیاطین سرخ جایی ندارد

مهاجم برزیلی در برنامه‌های آینده شیاطین سرخ جایی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونی، مهاجم برزیلی 24 ساله منچستریونایتد، دیگر در برنامه‌های این باشگاه برای آینده جایی نخواهد داشت.


به گزارش فوتبالی، بر اساس گزارش دیلی میل اسپورت، شیاطین سرخ تصمیم گرفته‌اند که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش رو، این بازیکن را در لیست فروش قرار دهند. آنتونی که با انتظارات بالایی به منچستریونایتد پیوست، نتوانسته عملکردی مطابق با استانداردهای باشگاه ارائه دهد و این باعث شده تا یونایتد به دنبال راه‌حلی برای جدایی او باشد. آنتونی در تابستان ۲۰۲۲ با مبلغی قابل‌توجه از آژاکس آمستردام به منچستریونایتد پیوست و امیدهای زیادی به او بسته شده بود که بتواند در خط حمله تأثیرگذار باشد. با این حال، او در طول دوران حضورش در اولدترافورد نتوانست انتظارات را برآورده کند و مشکلاتی در عملکرد و تطبیق با لیگ برتر انگلیس داشت. به علاوه، مسائل حاشیه‌ای نیز به مشکلات او اضافه شد و این موضوعات باعث شد که باشگاه به این نتیجه برسد که فروش او بهترین راه‌حل است.

منچستریونایتد که در حال حاضر با چالش‌هایی در خط حمله و فرم تیمی مواجه است، به دنبال بازسازی و تقویت تیم در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی است و به همین دلیل تصمیم به فروش آنتونی گرفته است. به نظر می‌رسد که این بازیکن در برنامه‌های تاکتیکی اریک تن هاخ، سرمربی تیم، جایگاه خود را از دست داده و باشگاه می‌خواهد از فروش او برای تامین منابع مالی جهت جذب بازیکنان جدید استفاده کند. با توجه به این تصمیم، انتظار می‌رود که چندین باشگاه اروپایی به دنبال جذب آنتونی باشند. عملکرد خوب او در آژاکس و تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا، او را به یکی از گزینه‌های جذاب در بازار نقل‌وانتقالات تبدیل کرده است و ممکن است در آینده نزدیک به یکی از تیم‌های مطرح اروپا بپیوندد.


۱۰۰۹