از عرش به فرش؛ سهراب سقوط آزاد کرد!

از عرش به فرش؛ سهراب سقوط آزاد کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- شکست سنگین مقابل ذوب آهن به احتمال زیاد پرونده بختیاری‌زاده را در استقلال بست. 

به گزارش فوتبالی، استقلال در حساس‌ترین بازی هفته هشتم لیگ برتر جام خلیج فارس در ورزشگاه شهدای شهر قدس مقابل ذوب آهن قرار گرفت و در حالی که هواداران پرشمار این تیم منتظر پیروزی استقلال بودند اما در یک روز عجیب ذوب آهن موفق شد با 3 گل که در نیمه دوم به ثمر رسید استقلال را شکست بدهد.

این دومین بازی استقلال با هدایت سهراب بختیاری زاده بود. مدیران باشگاه استقلال بعد از شکست دو بر صفر مقابل السد قطر با جواد نکونام قطع همکاری و سهراب بختیاری زاده را به عنوان سرمربی موقت معرفی کردند.

استقلال در اولین بازی با هدایت بختیاری زاده مقابل هوادار قرار گرفت. نمایش این تیم در مقابل هوادار، هواداران استقلال را بسیار امیدوار کرد. گذشته از پیروزی دو بر یک مقابل هوادار، شکل بازی هجومی استقلال بسیار مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفت. انگار زنجیری که بیش از یک فصل به پای بازیکنان استقلال بسته شده بود از پای آنها باز شده بود.

بعد از این پیروزی نظر هواداران استقلال درباره سهراب که در ابتدا اصلا مساعد نبود تغییر کرد. از طرفی ادبیات و رفتار متفاوت سهراب که کاملا حرفه‌ای و محترمانه به نظر می‌رسید باعث شد او در زمان کمی بین هواداران استقلال محبوب شود. اوضاع به قدری عوض شده بود که تعدادی از طرفداران استقلال خواستار ادامه همکاری با سهراب شده بودند.

اما شکست غیر منتظره امروز استقلال مقابل ذوب آهن همه چیز را به هم ریخت. نمایش آبی‌ها در بازی امروز به قدری ناامید کننده بود که به جرات می‌توان گفت حالا دیگر هیچ کدام از هواداران استقلال به ادامه کار با سهراب فکر نمی‌کنند.

سهراب با بازی اول و پیروزی بر هوادار به عرش رسید اما با شکست سنگین مقابل ذوب آهن به عرش سقوط کرد و این اتفاق در فاصله فقط دو بازی افتاد. نتیجه امروز پرونده سهراب را در استقلال خواهد بست.

1359