مخالفت هواداران استقلال با سهراب بختیاری‌زاده؛ سرمربی ایرانی نمی‌خواهیم!

مخالفت هواداران استقلال با سهراب بختیاری‌زاده؛ سرمربی ایرانی نمی‌خواهیم!

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران استقلال با حضور سهراب بختیاری‌زاده در تیم محبوب خود مخالف هستند.

به گزارش فوتبالی، استقلال در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا مقابل السد قطر قرار گرفت تا مهر قطع همکاری با جواد نکونام رسما زده شود. جواد نکونام البته پیش از این دیدار تلویحا از هدایت استقلال استعفا کرده بود که با مخالفت هیات مدیره باشگاه مواجه شد اما اکنون شرایط فرق کرده و قصه نکونام و استقلال به پایان خود رسیده است. 

فرشید سمیعی امروز تاکید کرد جواد نکونام استعفای کتبی خود را تحیول احمد شهریاری داده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، کانال رسمی باشگاه استقلال به‌زودی با انتشار پیامی از قطع همکاری با نکونام خبر می‌دهد. در این بین، پایگاه خبری فوتبالی شب گذشته در خبری اعلام کرد سهراب بختیاری‌زاده اصلی‌ترین گزینه هدایت موقت استقلال است. سهراب امروز با حضور در دفتر هلدینگ خلیج فارس بر سر میز مذاکره با مدیران باشگاه نشست اما هنوز حضور یا عدم حضور او در بازی با هوادار مشخص نیست.

هواداران استقلال اما اصلا از انتخاب بختیاری‌زاده به‌عنوان سرمربی موقت راضی نیستند و شاهد توفانی در فضای مجازی هستیم. هواداران استقلال با هجوم به صفحه اینستاگرام سهراب بختیاری‌زاده از او خواسته‌اند که هدایت استقلال را قبول نکند چراکه آبی‌ها در این مقطع سرمربی باکیفیت خارجی می‌خواهند. حال باید منتظر ماند و دید در ساعات آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و آیا بختیاری‌زاده رسما به عنوان سرمربی موقت استقلال انتخاب می‌شود یا نه.

5793