سه جواهری که قراردادشان با بارسلونا تمدید خواهد شد

سه جواهری که قراردادشان با بارسلونا تمدید خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - موندودپورتیوو گزارش داده است که بارسلونا مذاکرات را برای تمدید قرارداد سه بازیکن بسیار مهم در پروژه آینده خود اغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، پدری، گاوی و آرائوخو سه بازیکنی هستند که تا سال 2026 با بارسلونا قرارداد دارند و کمتر از دو سال تا پایان قراردادشان باقی مانده است. منابع درون باشگاه بارسلونا گزارش داده اند که در مورد تمدید قرارداد این سه نفر، خوشبینی خوبی وجود دارد و قرارداد دو بازیکن اسپانیایی احتمالا در همین فصل تمدید می شود. در مورد بازیکن اروگوئه ای، حس مثبتی وجود ندارد اما خودش با ماندن موافق است. در حقیقت آرائوخو در سالهای اخیر با شایعاتی در مورد ترک بارسا مواجه بوده و بایرن مونیخ به شدت به دنبال اغوای او بوده است.

لاپورتا و دکور در نظر دارند که قرارداد این سه جواهر را تا سال 2030 تمدید کنند تا این سه نفر پس از پایان فصل جاری بتوانند پنج  فصل دیگر در کنار تیم باشند. بارسا در تلاش است تا قرارداد این سه نفر را به زودی تمدید کند اما زمان بندی و فیرپلی مالی نیز می تواند تاثیرگذار باشد. 

پدری در این فصل در ترکیب فلیک نقش مهمی داشته و شرایط بدنی بهتری داشته است. گاوی نیز مصدومیتی سنگین را پشت سر گذاشته است و حالا امیدوار است که به بهترین سطحش برگردد و تصور می کند که هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد.  در مورد آرائوخو نیز نقش فلیک خیلی مهم است تا به این بازیکن اعتمادش را نشان بدهد و او را مجاب به تمدید کند. 

4125