هافبک خلاق بارسلونا در سیستم بازی هانسی فلیک چه جایگاهی دارد؟

هافبک خلاق بارسلونا در سیستم بازی هانسی فلیک چه جایگاهی دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی- پدری، ستاره اسپانیایی بارسلونا یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم هانسی فلیک در فصل آینده خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، هانسی فلیک پس از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام جانشین ژاوی هرناندز در بارسلونا شد. از مدت‌ها قبل نام فلیک حوالی باشگاه بارسلونا به گوش می‌رسید اما هنوز تکلیف ژاوی هرناندز مشخص نشده بود. پس از اخراج ژاوی هرناندز در پایان فصل، مدیران بارسلونا و نمایندگان هانسی فلیک به توافق رسیدند و از فصل آینده این سرمربی آلمانی روی نیمکت کاتالان‌ها خواهد نشست.

حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که هانسی فلیک قصد ندارد به هیچ وجه چند بازیکن را از دست بدهد. او به پتانسیل بازیکنان جوان تیمش باور دارد و می‌خواهد باعث رشد و پیشرفت آن‌ها شود. پدری، یکی از همان بازیکنان مورد علاقه هانسی فلیک است. کسی که در دو فصل اخیر بارها اسیر مصدومیت‌های پی‌درپی شد و نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت در پیراهن بارسلونا بدرخشد.

اما فلیک می‌خواهد از حداکثر توانایی این بازیکن بهره بگیرد. به نقل از داوید برنابئو، خبرنگار نشریه کاتالونیایی اسپورت، سیستم مورد علاقه فلیک 4-2-3-1 است. در این پست هافبک شماره 10 نقش کلیدی ایفا می‌کند و سرمربی آلمانی می‌خواهد از پدری در این پست بازی بگیرد. پدری زیر نظر ژاوی هرناندز یک خط عقب‌تر و در پست هافبک شماره 8 بازی می‌کرد.

بازیکنانی که در این پست بازی می‌کنند معمولا دوندگی کمتری دارند و به همین خاطر از مصدومیت دورتر هستند. شاید حضور در پشت مهاجم هدف باعث شود پدری از کمی مصدومیت‌های متوالی فاصله بگیرد و به فرم ایده‌آل خودش برگردد.

1428