ویژه/ عذرخواهی محمود فکری بعد از مصاحبه فوق جنجالی؛ منظورم شخص خاصی نبود!

ویژه/ عذرخواهی محمود فکری بعد از مصاحبه فوق جنجالی؛ منظورم شخص خاصی نبود!

پایگاه خبری فوتبالی– سرمربی تیم مس شهربابک که فعلا محروم است، در مصاحبه‌ای بابت اظهارنظر فوق جنجالی‌اش، عذرخواهی کرده است.

به گزارش فوتبالی، همه در جریان صحبتهای عجیب و فوق منشوری محمود فکری در کنفرانس خبری بعد از بازی با سایپا هستند. صحبتهایی که تنها یکی دو رسانه رسمی، حاضر شدند متن آن را منتشر کنند منتها ویدیوی حرفهای باورنکردنی او، خیلی زود در فضای مجازی وایرال شد و کار به جایی رسید که او تا اطلاع ثانوی، از همراهی تیمش محروم شده و کمیته اخلاق هم علاوه بر کمیته انضباطی برای او پرونده باز کرده است.

اگرچه درباره مخاطب خاص صحبتهای منشوری محمود فکری، گمانه‌زنی‌های زیادی صورت گرفت و حتی یک نام مهم در فضای مجازی منتشر شد اما سرمربی اسبق استقلال، در تازه‌ترین مصاحبه‌اش مدعی شده که حرفهای او هیچ مخاطب خاصی نداشته است!

او به سایت روزنامه خبرورزشی گفته است:" از مصاحبه اخیر بنده برداشت های مختلفی شد. در این مصاحبه، منظورم به شخص خاصی نبود و اسمی هم از کسی نبردم و در واقع کلی گویی کردم. بابت نوع گفتار بنده در این مصاحبه، که بعضا باعث رنجش اهالی فوتبال شده، از عموم جامعه عذرخواهی می‌کنم."

حالا باید منتظر ماند و دید که این مصاحبه فکری، تاثیری در آینده مربیگری او خواهد شد و او می‌تواند به همکاری‌اش با مس شهربابک برگردد یا اینکه محرومیت او به قوت خود پابرجا خواهد بود. هر چند به نظر می رسد که به فکری گفته شده در گفت و گویی عذرخواهی کند تا بتواند با یک جریمه مالی حتی سنگین، به روی نیمکت تیمش برگردد.

1984