اختصاصی فوتبالی/ احضار محمود فکری به کمیته اخلاق به خاطر جملات +18؛ محرومیت و جریمه سنگین در انتظار سرمربی مس شهربابک!

اختصاصی فوتبالی/ احضار محمود فکری به کمیته اخلاق به خاطر جملات +18؛ محرومیت و جریمه سنگین در انتظار سرمربی مس شهربابک!

پایگاه خبری فوتبالی – صحبتهای جنجالی سرمربی تیم مس شهربابک باعث احضار او به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شده است.

به گزارش فوتبالی، هیچکدام از خبرنگارانی که برای پوشش بازی سایپا و مس شهربابک در ورزشگاه دستگردی حاضر بودند، باورشان نمی‌شد که محمود فکری درباره یکی از گزینه های سرمربیگری استقلال، که ایرانی و شناخته شده هم هست، حرفهای عجیب و غیرقابل انتشاری را بر زبان بیاورد. 

فکری که چند سال پیش سرمربی استقلال بود، وقتی با سوال یکی از خبرنگاران درباره نظرش درباره سرمربی بعدی این تیم مواجه شد از عباراتی استفاده کرد که خجالت آور و غیرقابل باور و حتی انتشار است. منتها آنقدر صحبتهای سرمربی مس شهربابک، درباره مربی مد نظر مدیران هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال برای جانشینی جواد نکونام، منشوری بوده که ویدیوی حرفهای جنجالی او، خیلی زود در فضای مجازی، وایرال شده است. قلم از پیاده کردن این جملات شرم دارد!

جدا از اینکه صحبتهای فکری، باعث مطرح شدن کلی گمانه‌زنی درباره شخص مورد نظر او شده، حالا این خبر منتشر شده که کمیته اخلاق و رکن قضایی فدراسیون فوتبال، به این کنفرانس خبری فوق جنجالی ورود پیدا کرده و در اولین قدم، محمود فکری را احضار خواهد کرد تا او درباره حرفهایی که زده، پاسخگو باشد و البته محرومیتی سنگین در انتظار اوست. نهادهای نظارتی هم به این جملات ورود خواهند کرد چرا که چنین تهمت سنگینی احتیاج به اثبات دارد. 

به احتمال زیاد، جریمه و محرومیت سنگین، برای محمود فکری به خاطر حرفهای بسیار بسیار جنجالی‌اش درنظر گرفته خواهد شد و حالا باید منتظر ماند و دید که این جریمه، چه خواهد بود.

1984