چرا رونالدو مقابل لهستان تعویض شد؟

چرا رونالدو مقابل لهستان تعویض شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در دقیقه 63 بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی لهستان توسط روبرتو مارتینز تعویض شد و جای خود را به دیوگو ژوتا داد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی لهستان، در دقیقه 37 بازی روی پاس رافائل لیائو موفق شد گل دوم تیم ملی پرتغال را به ثمر برساند. پرتغالی ها در هفته سوم از مرحله گروهی رقابت های لیگ ملت های اروپا موفق شدند با نتیجه سه بر یک تیم ملی لهستان را شکست بدهند.

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی پرتغال پس از بازی درباره علت تعویض شدن کریس رونالدو اظهار داشت:" این مهم است که بتوانیم زمان بازی کردن بازیکنان را مدیریت کنیم و آن را به درستی تقسیم کنیم. قرار است که در 72 ساعت دو بازی انجام بدهیم و فعلا اولین بازی را انجام داده ایم. رونالدو در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و باید زمان بازی کردن او را مدیریت کنیم تا این فرم خوب را حفظ کند. دیوگو ژوتا بازیکن خوبی است و عملکرد خوبی در هنگام ورود به زمین داشت."

گفتنی است که بازی بعدی تیم ملی پرتغال، سه شنبه بیست و چهارم مهر ماه مقابل تیم ملی اسکاتلند خواهد بود و به نظر می رسد که روبرتو مارتینز قصد دارد به رونالدو در آن بازی هم میدان بدهد.

1470