جانشین ارلینگ هالند در منچسترسیتی مشخص شد

جانشین ارلینگ هالند در منچسترسیتی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- ویکتور گیوکرش، مهاجم سوئدی باشگاه اسپورتینگ لیسبون به عنوان یکی از گزینه‌های منچسترسیتی برای جانشینی ارلینگ هالند معرفی شده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهاجمان آماده این فصل فوتبال اروپا ویکتور گیوکرش سوئدی بوده است. بازیکنی که با پیراهن اسپورتینگ لیسبون خوش درخشید و توانست با گلزنی‌های متوالی خود نامش را بر سر زبان‌ها بیاندازد. او حالا توجه تیم‌های بزرگ زیادی را به خود جلب کرده است. حالا منچسترسیتی او را به عنوان یکی از گزینه‌های جانشین ارلینگ هالند می‌بیند و در صورتی که این ستاره نروژی از سیتیزن‌ها جدا شود این باشگاه برای خرید گیوکرش اقدام می‌کند.

ارلینگ هالند مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است و خوان لاپورتا سعی دارد برای تبلیغات انتخاباتی خود، این ستاره را به خدمت بگیرد. در حال حاضر این انتقال بعید به نظر می‌رسد ولی در صورتی که بارسلونا شرایط اقتصادی خودش را بهبود ببخشد، ممکن است در تابستان 2025 غول نروژی پیراهن بلوگرانا را به تن کند و جانشین رابرت لواندوفسکی در این تیم شود. اما منچسترسیتی در صورت جدایی ارلینگ هالند به سراغ ویکتور گیوکرش، مهاجم آماده باشگاه اسپورتینگ می‌رود.

با توجه به اینکه هوگو ویانا، مدیر ورزشی اسپورتینگ به زودی کارش را در منچسترسیتی آغاز می‌کند، بعید نیست گیوکرش را با خود به این تیم ببرد. همچنین احتمال اینکه روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ جانشین پپ گواردیولا شود هم وجود دارد.

1428