واکنش ستاره اسپورتینگ لیسبون نسبت به انتقالش به چلسی

واکنش ستاره اسپورتینگ لیسبون نسبت به انتقالش به چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- ویکتور گیوکرس، ستاره این فصل اسپورتینگ لیسبون، در آخرین مصاحبه‌ی خود نسبت به انتقالش به چلسی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، ویکتور گیوکرس، یکی از اهداف نقل و انتقالاتی چلسی، نسبت به اخباری که در مورد انتقالش به چلسی منتشر می‌شود واکنش نشان داد. او در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2023 از کاونتری سیتی راهی اسپورتینگ لیسبون شد، این مهاجم 25 ساله در نیم‌فصل اول عملکرد فوق‌العاده‌‍ای را در پرتغال به نمایش گذاشت.

ملی‌پوش سوئدی در این فصل تنها در 24 بازی در تمام رقابت‌ها 19 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل داده است. آرسنال نیز در گذشته با نماینده‌های گیوکرس در ارتباط بوده، اما با توجه به علاقه آنها به ایوان تونی، توپچی‌ها اخیراً از گیوکرس فاصله گرفته‌اند.

علی‌رغم گزارش‌های اخیر رسانه‌های پرتغالی مبنی بر اینکه چلسی برای خرید گیوکرس پیشنهادی 85 میلیون یورویی ارائه داده است، چند خبرنگار از جمله فابریزیو رومانو به سرعت این ادعا را رد کردند.

اما خود بازیکن در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرد که در حال حاضر به رفتن به استمفوردبریج فکر نمی‌کند.او در این باره گفت: «من به چیزی در مورد علاقه چلسی فکر نمی‌کنم. من اینجا هستم و بازی‌های مهمی در پیش داریم، و من روی آن‌‌ها تمرکز کرده‌ام.»

او در مورد خبرهایی که رسانه‌ها منتشر می‌کنند گفت: «صحبت‌های زیادی در رسانه‌های اجتماعی و جاهای دیگر وجود دارد، اما من به آن فکر نمی‌کنم. من الان اینجا هستم و صد درصد روی موفقیت اسپورتینگ تمرکز کرده‌ام.»

پس از شایعات قبلی در مورد پیشنهاد ژانویه چلسی، روبن آمورین، مدیر اسپورتینگ نیز اخیراً در مورد آینده گیوکرس مورد سوال قرار گرفت.حالا باید دید شیرهای لندنی به تلاش‌هایشان برای جذب این بازیکن سوئدی ادامه می‌دهند یا روند مذاکرات متوقف خواهد شد؟

1428