آرسنال به دنبال جذب مهاجم و مدافع بورنموث

آرسنال به دنبال جذب مهاجم و مدافع بورنموث

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال در فصل جاری نمی‌خواهد دوباره نبرد قهرمانی را به منچسترسیتی ببازد و در این چارچوب، به دنبال تقویت خط دفاع و حمله خود در سال ۲۰۲۵ است.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از CaughtOffside، آرسنال زیر نظر مایکل آرتتا به کار خود ادامه می‌دهد و سرمربی اسپانیایی برای اینکه تیمش را برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ در کورس قهرمانی آماده نگه دارد، می‌خواهد دو ستاره تیم بورنموث را به ارزش ۸۰ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

توپچی ها در دو دوره اخیر به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر نزدیک شده بودند و این فصل هم همچنان شانس دارند زیرا منچسترسیتی در حال حاضر بهترین فوتبال خود را بازی نمی‌کند و تا پایان فصل بدون بازیکن کلیدی خود یعنی رودری خواهد بود.

البته لیورپول تحت هدایت آرنه اسلات اکنون در صدر جدول قرار دارد و به نظر نمی‌رسد حاضر باشد به این راحتی بالای جدول را به سیتی یا آرسنال تحویل دهد.

مصدومیت دوباره مارتین اودگارد و دوری ۶ هفته‌ای کاپیتان توپچی‌های لندن، آنها را در خط هافبک دچار مشکل خواهد کرد. اگر این باشگاه شمال لندن در این فصل دوباره قهرمانی را از دست بدهد، ضربه بزرگی خواهد خورد اما اگر آنها قهرمان شوند، توپچی‌ها به دنبال رفتن به سطح دیگری خواهند بود.

در هر صورت، آرتتا باید تابستان آینده تیمش را تقویت کند و سرمربی اسپانیایی چشمش به دو بازیکن است. آرتتا به آنتوان سمنیو و میلوش کرکز، دو نفره ستاره بورنموث علاقه‌مند است. ارزش این دو بازیکن حدود ۸۰ میلیون یورو است.

آرسنال، آنتوان سمنیو را به عنوان یک پشتیبان برای بوکایو ساکا در فاز تهاجمی می‌داند. توپچی‌های لندن، میلوش کرکز را هم به عنوان جایگزین اولکساندر زینچنکو یا کی‌ران تیرنی می‌خواهند که احتمالا در سال ۲۰۲۵ فروخته خواهند شد.

 

۱۰۳۳