ترکیب آرسنال در دیدار برابر بورنموث اعلام شد

ترکیب آرسنال در دیدار برابر بورنموث اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم آرسنال از دقایقی دیگر در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم بورنموث است. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان اونای امری هفته گذشته در ورزشگاه اولدترافورد برابر منچستریونایتد به میدان رفتند و به تساوی 1 - 1 رضایت دادند اما شرایط در لیگ اروپا برای این تیم بهتر بود و موفق شد با 4 گل تیم استاندارد لیژ را در هم بکوبد و امروز در ورزشگاه خانگی خود میزبان بورنموث است. تیم بورنموث از 7 دیدار گذشته خود 11 امتیاز به دست آورده و تنها یک امتیاز از آرسنال کمتر دارد اما به علت تفاضل گل در رده دهم قرار گرفته است. این در حالی است که آرسنال در رده ششم قرار دارد و می تواند با پیروزی در این بازی و کسب 3 امتیاز خود را تا رده سوم جدول رده بندی بالا کشیده و پس از لیورپول و منچسترسیتی و بالاتر از لسترسیتی و کریستال پالاس قرار بگیرد. بورنموث نیز انگیزه های بسیاری برای این بازی دارد چرا که با پیروزی برابر آرسنال در ورزشگاه امارات و عدم پیروزی چلسی در بازی همزمان می تواند خود را تا رده پنجم جدول رده بندی بالا بکشد.

ترکیب آرسنال در این دیدار بدین ترتیب است: لنو، چیمبرز، سوکراتیس، داوید لوییز، کولاسیناچ، ژاکا، متئو گوندوزی، سبایوس، پپه، پیر امریک اوبامیانگ، ساکا

1070