بورنموث رکورد شکست‌ناپذیری آرسنال را شکست

بورنموث رکورد شکست‌ناپذیری آرسنال را شکست

پایگاه خبری فوتبالی- بورنموث با دومین پیروزی تاریخ خود در رقابت های لیگ برتر مقابل آرسنال به رکورد ۱۲ بازی متوالی خارج از خانه بدون شکست آرسنال در سال ۲۰۲۴ در این رقابت ها پایان داد.

به گزارش فوتبالی، در یک بازی هیجان‌انگیز در لیگ برتر انگلیس، بورنموث با شکست ۲-۰ آرسنال، به رکورد ۱۲ بازی متوالی این تیم در خانه پایان داد. در این دیدار که در تاریخ شنبه ۱۹ اکتبر ۲۰۲۴ برگزار شد، آرسنال با کمبود بازیکن و به‌ویژه غیبت بکا ی ساکا، عملکرد ضعیفی داشت. بورنموث با یک گل زیبا از جک کریستی در دقیقه ۷۲ و یک پنالتی از جاستین کلایورت در دقیقه ۸۵ پیروزی را رقم زد. این اولین شکست آرسنال در این فصل بود و این نتیجه باعث ایجاد نگرانی برای میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، شد. در مقابل، آندونی ایراولا، سرمربی بورنموث، از این پیروزی و عملکرد تیمش راضی بود و آن را نشانه پیشرفت تیمش دانست.

آرسنال به‌زودی باید به مصاف لیورپول برود و برای بهبود عملکرد خود تلاش کند. این شکست، همچنین به این معنی است که بورنموث تنها برای دومین بار در تاریخ لیگ برتر موفق به شکست آرسنال شده است. ویلیام سالیبا به دلیل اخراج در بازی مقابل بورنموث، بازی هفته آینده مقابل لیورپول را از دست داد تا بعد از مارتین اودگارد، دومین غایب قطعی آرسنال مقابل لیورپول باشد.

۱۰۰۹