توضیح زنوزی درباره پرونده بیرانوند: پرسپولیس باید مبلغ سال سوم را هم پرداخت کند!

توضیح زنوزی درباره پرونده بیرانوند: پرسپولیس باید مبلغ سال سوم را هم پرداخت کند!

پایگاه خبری فوتبالی - مالک تراکتور معتقد است رای صادر شده علیه علیرضا بیرانوند توسط کمیته تعیین وضعیت درست نبوده است.

به گزارش فوتبالی، چند روز پیش بود که بالاخره کمیته تعیین وضعیت رای مربوط به شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند را صادر کرد و این دروازه‌بان را به پرداخت مبلغی نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان در حق پرسپولیس جریمه کرد و البته محرومیت تعلیقی یک ساله هم برای وی در نظر گرفت که به زعم برخی از کارشناسان این عدم محرومیت به نفع بیرو بوده است.

با این وجود خود علیرضا بیرانوند و وکیل وی معتقدند که این رای ناعادلانه است و حالا محمدرضا زنوزی هم به این جمع پیوسته و در رابطه با این محکویمت صحبت هایی داشته که جالب توجه است.

مالک تراکتور در مصاحبه مفصل با رسانه رسمی این باشگاه گفته تا حدودی با امور حقوقی آشنایی دارد و قرارداد بیرانوند با پرسپولیس و متمم آن را به طور کامل خوانده و در این قرارداد به کلیه مطالبات بازیکن اشاره شده و مادامی این قرارداد پابرجا بوده که بازیکن ریالی از باشگاهش طلب نداشته باشد.

زنوزی در ادامه گفته وقتی رای مربوطه علیه بیرانوند را می‌خواند متاسف می‌شود و از نظر وی این رای به نفع دروازه‌بان تیمش نیست و حق به حق‌دار نرسیده است و حتی نباید محرومیت تعلیقی برای بیرو صادر می‌شده است.

مالک تراکتور در ادامه معتقد است حتی مطالبات سال آتی بیرانوند با پرسپولیس هم باید به این بازیکن پرداخت می‌شده و این پرونده مشابه پرونده های بازیکنان خارجی است که توانسته‌اند خود تراکتور و سایر باشگاه‌های ایرانی را در فیفا محکوم کنند و کلیه مطالبات خود را هم دریافت کنند و بیرانوند باید کلیه مطالبات سال اول، دوم و سوم خود از پرسپولیس را دریافت می‌کرده است.

مالک تبریزی متمول تراکتور در ادامه بابت انتخاب کارشناس برای این پرونده هم معترض شده و می‌گوید کارشناس مربوط به این حوزه انتخاب نشده و باید یک کارشناس با تخصص حسابداری و مالی و یک کارشناس با تخصص ورزشی انتخاب می‌شده که این اتفاق نیفتاده است.

1997