بارسلونا در چه صورتی می‌تواند قرارداد لواندوفسکی را فسخ کند؟

بارسلونا در چه صورتی می‌تواند قرارداد لواندوفسکی را فسخ کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که در سال 2022 و وقتی که باشگاه بارسلونا با رابرت لواندوفسکی قرارداد می بست، مدیران بارسا فکر نمی کردند که لواندوفسکی بتواند تا این اندازه عملکرد خوبی در بارسا داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، قرارداد رابرت لواندوفسکی با بارسلونا تا سال 2026 اعتبار دارد. لواندوفسکی در این فصل از رقابت ها ده گل در رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا یا همان لالیگا زده است و در حال حاضر آقای گل این فصل از بازی ها است. لواندوفسکی در حال حاضر 36 سال سن دارد. وقتی که بارسا با او قرارداد می بست، یک بند در قراردادش قرار داد و آن هم این بود که اگر در فصل 2024/25 یعنی این فصل در کمتر از 55 درصد از بازی ها حضور داشت، باشگاه بارسلونا به صورت یک طرفه می تواند قرارداد او را فسخ کند. اما اتفاقی که حالا افتاده است این است که رابرت لواندوفسکی در صد درصد بازی های این فصل بارسلونا حضور دارد و تبدیل به یک مهره کلیدی در خط حمله تیم هانس دیتر فلیک شده است.

هانسی فلیک معتقد است که بارسلونا باید قرارداد لواندوفسکی را تمدید کند چرا که بارسا به بازیکنان با تجربه نیاز دارد تا بازیکنان جوان را در مسیر درست قرار بدهند.

1471