لواندوفسکی و تبدیل شدن به یک هیولا زیر نظر هانسی فلیک

لواندوفسکی و تبدیل شدن به یک هیولا زیر نظر هانسی فلیک

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که هانس دیتر فلیک و رابرت لواندوفسکی شناخت بسیار خوبی از هم دارند و فلیک به بهترین شکل ممکن از رابرت لواندوفسکی بازی می گیرد و مهاجم لهستانی زیر نظر هانسی فلیک به بهترین شکل ممکن عمل می کند.

به گزارش فوتبالی ، این دومین باری است که لواندوفسکی زیر نظر هانسی فلیک کار می کند. در حقیقت بین سال های 2019 تا 2021، هدایت بایرن مونیخ بر عهده هانسی فلیک بود و لواندوفسکی در آن زمان مهاجم فیکس باواریایی ها بود. حالا در بارسلونا هم رابرت لواندوفسکی زیر نظر هانسی فلیک کار می کند.

مهاجم لهستانی به طور کلی زیر نظر هانسی فلیک، 82 بازی انجام داده است و در این بازی ها 95 گل زده و 24 پاس گل داده است. این آمار یک آمار فوق العاده است و به خوی نشان می دهد که لواندوفسکی زیر نظر هانسی فلیک به راحتی می تواند توانایی هایش را نشان بدهد.

رابرت لواندوفسکی در بازی بارسلونا مقابل سویا که با پیروزی پنج بر یک آبی و اناری ها همراه بود، موفق شد دو گل به ثمر برساند. لواندوفسکی در این فصل از رقابت های لالیگا تا اینجای کار دوازده گل به ثمر رسانده است و در صدر جدول بهترین گلزنان جای گرفته است.

1471