الاهلی به دنبال انتقال دو فوق‌ستاره لیورپول به لیگ عربستان

الاهلی به دنبال انتقال دو فوق‌ستاره لیورپول به لیگ عربستان

 پایگاه خبری فوتبالی- قرارداد سه ستاره لیورپول به زودی به پایان می‌رسد و دو نفر از آنها، یک مشتری پر و پا قرص از لیگ عربستان دارند.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از CaughtOffside، چند ماه آینده برای آرنه اسلات و لیورپول حیاتی خواهد بود، زیرا نه تنها باید به نبرد در زمین برای کورس قهرمانی در انگلیس و اروپا ادامه دهند، بلکه باید شرایط قرارداد محمد صلاح، ویرجیل فن‌دایک و ترنت الکساندر-آرنولد را نیز مشخص کنند.

مسلماً حتی بدون یکی از این سه نفر که از بهترین بازیکنان قرمزهای بندر لیورپول هستند، ترکیب تیم به طور قابل توجهی متفاوت به نظر می‌رسد، چه برسد بدون هر سه آنها.

قرارداد این سه ستاره در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد. پاس‌های آرنولد، کیفیت دفاع فن‌دایک و گل‌های صلاح؛ همگی در موفقیت لیورپول در دوران یورگن کلوپ تأثیرگذار بوده‌اند.

بنابراین اگر لیورپول می‌خواهد اسلات نیز بتواند دوران موفقی را در آنفیلد رقم بزند، باید ستاره‌های خود را حفظ کنند. این کاری است که هیئت‌مدیره باشگاه باید به درستی انجام دهد.

هیئت مدیره باشگاه لیورپول خوشحال نخواهند شد که بدانند یکی از نمایندگان این سه ستاره در حال حاضر در حال بحث در مورد انتقال او هستند.

نمایندگان محمد صلاح اکنون درباره جدایی از لیورپول صحبت می‌کنند. یکی از غول‌های لیگ حرفه‌ای عربستان یعنی الاهلی، در حال مذاکره با فوق‌ستاره مصری قرمزهای آنفیلد است.

در حالی که گفته می‌شود اولویت صلاح همچنان ماندن در لیورپول است، اما او از رد انتقال احتمالی به عربستان یا امارات خودداری کرده است.

الاهلی همچنین از نزدیک، کاپیتان قرمزها یعنی فن‌دایک را نیز زیر نظر دارد و صرف نظر از اینکه آنها می‌توانند صلاح را جذب کنند یا نه، آماده هستند تا مدافع هلندی را به خدمت بگیرند.

اگر هر دو طرف از این توافق راضی باشند، برنامه این است که به هر دو بازیکن قراردادی سه ساله با گزینه تمدید برای یک سال دیگر، پیشنهاد شود. در صورتی که مذاکرات فعلی صلاح و فن‌دایک با لیورپول به نتیجه نرسد، گفته می‌شود که هر دو بازیکن آماده هستند تا انتقال به لیگ برتر عربستان را به طور جدی بررسی کنند.

 

1033