صحبت‌های ویرجیل فن‌دایک درباره بازی امروز ليورپول با کریستال پالاس

صحبت‌های ویرجیل فن‌دایک درباره بازی امروز ليورپول با کریستال پالاس

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع هلندی لیورپول پیش از بازی با کریستال پالاس با رسانه ها صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، ویرجیل فن دایک، مدافع ملی پوش هلندی لیورپول پيش از دیدار این تیم با کریستال پالاس در گفت و گو با رسانه ها در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده که مهم ترین بخش های صحبت این بازیکن را در ادامه می خوانید:

در یک ماه گذشته، دور از خانه، شرایط در لیگ کمی سخت بوده است. وقتی به کریستال پالاس می روید چقدر مشتاق هستید که فرم اخیر را تغییر دهید؟

"فکر می کنم از آخرین مسابقه ای که ما مقابل برنتفورد بازی کردیم، شروع شد. بدیهی است که دوره‌ی آسانی برای همه‌ی ما نبوده است، اما تنها کاری که می‌ خواهیم انجام دهیم و برایش تلاش می‌ کنیم، این است که بازی مقابلمان را ببریم. تمرکزمان روی بازی با کریستال پالاس و کسب سه امتیاز برای یک استراحت کوچک مسابقات بین المللی است."

برای به دست آوردن سه امتیاز چه کاری باید انجام دهید؟

"بازی کردن در ورزشگاه کریستال پالاس بسیار سخت و دشوار است؛ اما ما به آن جا می رویم و می خواهیم نتیجه بگیریم. بدیهی است که می‌ خواهیم شتاب ایجاد کنیم، می‌ خواهیم به راه خود ادامه دهیم و نتیجه بگیریم زیرا این مهم ترین چیز در پایان روز است. این کار سختی خواهد بود، اما همه‌ی ما باید منتظر آن باشیم، زیرا این یک گام دیگر است که امیدواریم به آن چه می خواهیم برسیم."

با توجه به وضعیت جدول، شما همیشه لیگ را بازی به بازی دنبال می کنید؟

"البته. اگر به بالای سر ما در جدول نگاه کنید، واضح است که منچستر سیتی باور نکردنی بوده است؛ آن ها تیم فوق العاده ای هستند و خیلی خوب کار کرده اند، بنابراین گرفتن آن ها برای ما کار سختی خواهد بود. اما تنها کاری که می توانیم انجام دهیم، این است که روی بازی پیش رو تمرکز کنیم و در این مرحله از فصل، هیچ فایده ای ندارد که بیش از حد به دیگران نگاه کنیم. ما تمرکز کامل روی کار خودمان داریم و این پروسه ای است که انجامش خواهیم داد."

آیا همه‌ی شما به طور جمعی، مانند بسیاری از هواداران معتقدید که این فصل هنوز هم می تواند یک فصل واقعاً موفق برای شما و تیم باشد؟

"البته. جام های زیادی هست که ما درگیر آن ها هستیم و مشکلات زیادی هم داریم ولی طبیعی است و ما بسیار امیدواریم."

9404