حمایت فن دایک از محمد صلاح

حمایت فن دایک از محمد صلاح

سایت رسمی فوتبالی - ویرجیل فن دایک، مدافع لیورپول، با حمایت از محمد صلاح تاکید کرد که نگرانی ای از بابت آغاز ضعیف این بازیکن در رقابت های این فصل ندارد. 

به گزارش فوتبالی، صلاح با وجود به ثمر رساندن 3 گل و ارسال یک پاس گل در رقابت های لیگ برتر هنوز موفق نشده به روزهای اوج خود برگردد. در حالی که این مهاجم مصری آغاز موفق در لیگ برتر نداشته، فن دایک معتقد است که صلاح فقط کمی بدشانس است. او در این باره گفت: " ما هفت بازی انجام داده ایم و محمد به سختی تلاش می کند. او همان محمد است و تنها به کمی شانس نیاز دارد. من به هیچ عنوان نگران نیستم و او نیز نباید نگران باشد. ما این کار را با هم انجام می دهیم. ما همیشه در کنار او هستیم و حمایتش می کنیم. او بازی سختی برابر چلسی داشت اما این بخشی از فوتبال است. "

در حالی که صلاح هنوز به اوج آمادگی خود نرسیده، دنیل استوریج موفق شده در 24 دقیقه حضور خود در لیگ برتر دو گل به ثمر برساند. این بازیکن انگلیسی در دیدار برابر چلسی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و موفق شد گل تساوی بخش لیورپول را وارد دروازه حریف کند. فن دایک مدعی شد که هرگز به توانایی های استوریج شک نداشته و باور دارد که این بازیکن آماده بازگشت به تیم ملی است. او اظهار داشت: " فکر نمی کنم کسی شک داشته باشد که او به اندازه کافی خوب است. اما همه چیز به مربی بستگی دارد، ساوت گیت است که بازیکنان را انتخاب می کند. اما می دانم که استوریج چقدر می تواند خوب باشد و در تمرینات سخت تلاش کند. اما این انتخاب مربی است و من بهترین ها را برای او آرزو دارم. "

1070