جنجال زارع در قائمشهر؛ تا هواداران ملوان وار نشوند بازی نمی‌کنیم!

جنجال زارع در قائمشهر؛ تا هواداران ملوان وار نشوند بازی نمی‌کنیم!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی ملوان به خاطر هواداران تیمش بازی با نساجی را 15 دقیقه متوقف کرد. 

به گزارش فوتبالی، یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته لیگ برتر که در حال برگزاری است مسابقه دو تیم شمالی یعنی نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی است که در قائم‌شهر برگزار می‌شود و نیمه اول آن با یک گل به سود میزبان تمام شده است.

اما در جریان این بازی اتفاق عجیبی افتاد. بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان در جریان بود که با ایجاد تنش روی سکوها متوقف شد. این توقف 15 دقیقه ادامه داشت اما بعد از این زمان حل شد و بازی از سر گرفته شد.

ماجرا از این قرار بود که هواداران ملوان که روی سکوهای ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نشسته بودند، به مازیار زارع سرمربی ملوان اطلاع می‌دهند که نیمی از طرفداران ملوان پشت درهای بسته ورزشگاه مانده‌اند.

مازیار زارع هم از ناظر بازی می‌خواهد تا زمان ورود این هواداران به جایگاهی که برای تیم میهمان در نظر گرفته شده، بازی را متوقف کند! البته مسئولان باشگاه نساجی مدعی بودند در جلسه هماهنگی شب قبل از بازی در مورد جایگاه هواداران ملوان و تعداد آنها توافق شده است. 

اما باز هم به احترام مردم انزلی و تیم ملوان، از یگان ویژه و نیروی انتظامی خواستند همکاری کنند و اجازه بدهند تماشاگران پشت در مانده در قائمشهر به داخل ورزشگاه بیایند و روی سکوها بنشینند. از طرفی ملوانی‌ها هم می‌گفتند وقتی روی سکوهای پشت نیمکت ملوان، جای خالی برای هواداران هستند چرا اجازه نمی‌دهند طرفداران ملوان که پشت در مانده اند، به داخل ورزشگاه بیایند؟

همه این ماجراها باعث شد بازی در حدود ۱۵ دقیقه بازی متوقف شود اما سرانجام با پیگیری مازیار زارع و همکاری نصرالله خواجه گیری، سرپرست نساجی مشکل حل شد و بیژن حیدی دستور به ادامه بازی داد.

نکته جالب این است که قائم شهری درباره این رفتار مازیار زارع عقیده عجیبی داشتند. بعد از فوت یک هوادار ملوان در اصفهان، حساسیت‌های زارع نسبت به هواداران این تیم بیشتر شده است اما قائمشهری‌ها اعتقاد داشتند زارع با این کار شتاب حملات آنها را گرفته و بازی را متوقف کرده تا تیمش از زیر فشار روانی استادیوم و فشار تاکتیکی نساجی خارج شود!

1359