ملوان بندرانزلی یک - نساجی مازندران صفر/ پرواز قوی سپید در دقیقه 93

ملوان بندرانزلی یک - نساجی مازندران صفر/ پرواز قوی سپید در دقیقه 93

پایگاه خبری فوتبالی- ملوان در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف نساجی رفت و موفق شد با یک گل میهمانش را شکست دهد.

هفته هفتم لیگ برتر

یکشنبه 16 مهر

ملوان - نساجی ساعت 17:15

ورزشگاه: سیروس قایقران

تیم داوری: حسین زیاری، علی اکبر نوری، محسن حکیم، سعید رحیمی مقدم 

ترکیب ملوان: 

حسین صادقی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، پیمان رنجبری، رضا جعفری، افشار صداقت، آرمان اکوان، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پوریا پورعلی و مهران احمدی

ترکیب نساجی: 

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمدرضا آزادی، فرزاد زامهران، محمود قائد رحمتی، صابر حردانی، امیرمحمد هوشمند، سید محمد احسان حسینی، اسماعیل بابایی، محمدرضا عباسی، علا عباس

کارت زرد: 

امیرمحمد هوشمند ('33) وحید محمدزاده (81) - احسان حسینی (70)  نساجی

کارت قرمز: -

شرح گل:

ملوان 1 – نساجی 0 (دقیقه 90+3: محمدرضا سلیمانی): بالاخره موقعیت های پرشمار میزبان نتیجه داد و ارسال کرنر صفرزاده به روی دروازه با ضربه سر محمدرضا سلیمانی به تک گل بازی تبدیل شد. 

نیمه اول:

دقیقه 9: ارسال پدارم قاضی پور به روی دروازه با ضربه سر پیمان رنجبری همراه شد که رشید مظاهری به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه 11: این بار ارسال یک توپ از سمت چپ روی نقطه پنالتی، فرصت خوبی را برای پیمان رنجبری مهیا کرد که ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 13: ارسال پای چپ زامهران از سمت راست در تیر دوم به علاء عباس رسید که ضربه سر بسیار خطرناک این بازیکن در دهانه دروازه با اختلاف بسیار کمی از بالای تیرک افقی به بیرون رفت.

دقیقه 37: پدرام قاضی پور پس از اینکه از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد، با پای راست ضربه اش را روانه دروازه کرد که رشید مظاهری آن را با یک واکنش خوب دفع کرد.

دقیقه 40: اسماعیل بابایی پس از تصاحب توپ و یک چرخش دیدنی، ضربه پرقدرتش را روانه دروازه کرد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم:

دقیقه 54: پاس خوب مجید عیدی در سمت راست به پویا پورعلی رسید که ارسال او به روی دروازه با ضربه سر خطرناک پدرام قاضی پور به بیرون رفت.

دقیقه 40: اسماعیل بابایی پس از تصاحب توپ و یک چرخش دیدنی، ضربه پرقدرتش را روانه دروازه کرد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 58: ملوان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شلیک دیدنی و تماشایی راه دور پوریا پورعلی با برخورد به تیرک دروازه به درون زمین بازگشت.

دقیقه 59: پس از یک رفت و برگشت، توپ به پورعلی رسید که شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه را مظاهری گرفت.

دقیقه 60: شوت فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه را افشار صداقت در دو مرحله و به شکل خطرناکی مهار کرد.

دقیقه 79: یک و دوی تماشایی اسماعیل بابایی با فرشید اسماعیلی، موقعیت فوق العاده تک به تکی را برای نساجی به وجود آورد که ضربه بابایی با نوک انگشتان افشار صداقت و واکنش تماشایی این دروازه بان جوان راهی کرنر شد که البته داور به اشتباه ضربه کنار دروازه اعلام کرد.

دقیقه 80: میزبان بلافاصله صاحب موقعیت شد که سهیل فداکار روی یک پاس در عمق و فرار از قلب خط دفاعی، در مواجهه با رشید مظاهری، ضربه چیپش را زد که توپ از کنار تیرک دروازه به شکل بسیار خطرناکی راهی اوت شد.

2636