آمار عجیب گلزنی؛ حسینی با چشمی مساوی شد!

آمار عجیب گلزنی؛ حسینی با چشمی مساوی شد!

پایگاه خبری فوتبالی- سید حسین حسینی با ثبت گل به خودی در بازی مقابل السد قطر، از لحاظ تعداد گل به آمار گلهای روزبه چشمی پس از بازگشت از قطر رسید با این تفاوت که اکثر گلهای حسینی، گل به خودی بوده است! 

به گزارش فوتبالی، استقلال تهران در دیدار هفته دوم لیگ نخبگان در مقابل السد قطر با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. دیداری که در آن هر دو گل السد روی اشتباهات فردی با تجربههای استقلال به ثمر رسید. گل اول را کاپیتان این تیم، سید حسین حسینی به اشتباه وارد دروازه خودی کرد و گل دوم نیز از روی یک ضربه پنالتی که روزبه چشمی مرتکب این خطا شده بود؛ وارد دروازه آبیها شد. 

سید حسین با این گل به خودی به آمار 4 گل با پیراهن استقلال و به رکورد روزبه چشمی پس از بازگشت به استقلال رسید با این تفاوت که 3 گل حسینی به اشتباه وارد دروازه خودی شده و گل به خودی به حساب میآید. حسینی علاوه بر دیدار در مقابل السد در هفته دوم اولین دوره از لیگ نخبگان آسیا، در بازی مقابل پرسپولیس در دربی سال 1398 که دربی شماره 91 بود و در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته سیزدهم لیگ بیستم، به اشتباه دروازه خودی را باز کرده بود و تنها گلش به تیم حریف نیز در بازی مقابل هوادار در هفته بیست و ششم لیگ بیست و دوم به ثبت رسیده است.  

روزبه چشمی نیز طی سه فصل گذشته موفق شده 4 بار با پیراهن استقلال دروازه حریفان را باز کند. او در آغاز لیگ بیست و یکم از ام صلال قطر جدا شد و به استقلال بازگشت و در لیگ بیست و دوم و در مقابل پرسپولیس و ملوان و در لیگ بیست و سوم نیز در مقابل سپاهان و گل گهر موفق به گلزنی شد تا به آمار 4 گل زده با پیراهن استقلال پس از دوران لژیونر بودن خود رسیده باشد. او در کل 9 گل زده با پیراهن استقلال دارد.

7899