روزبه چشمی و استقلال؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

روزبه چشمی و استقلال؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

وبسایت رسمی فوتبالی – وضعیت ادامه همکاری روزبه چشمی و استقلال هنوز مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، روزبه چشمی جزو اولین بازیکنانی بود که علنا اعلام کرد فصل آینده در استقلال نخواهد بود و قصد دارد لژیونر شود. صحبت از پیشنهاد تیمهایی از ترکیه و قطر به این بازیکن ملی پوش هم به میان آمد اما خبری از توافق چشمی با این تیمها نشد و این وسط بحث مذاکره او با شهر خوردو هم رسانه ای شد که گویا طرفین بر سر مسائل مالی با یکدیگر به توافق نرسیدند.

در چنین شرایطی استقلال تصمیم گرفت روزبه را در تیم استراماچونی حفظ کند و اگر چه مذاکراتی برای ادامه همکاری صورت گرفت اما هیچ  خبر جدیدی از مذاکره استقلال با مدیر برنامه های او منتشر نشده تا حالا ابهاماتی درباره ادامه همکاری او با این تیم به وجود بیاید.

گفته می شود او قصد دارد در روزهای آخر فصل نقل و انتقالات قراردادش را تمدید کند اما حالا استقلال اسدی را گرفته، طبیعتا احتمال ماندن روزبه در استقلال به طرز محسوسی کاهش پیدا خواهد کرد به خصوص آنکه استراماچونی هم از بازیکنانی که تکلیفشان را با باشگاه مشخص نکرده اند دل خوشی ندارد. اگر روزبه بخواهد در روز آخر تمدید کند، آن وقت اردوی پیش استقلال که شامل بدنسازی هم هست را از دست خواهدداد. البته شاید چشمی نخواهد در بدنسازی حضور داشته باشد!

1984