علیپور و امیری به رکورد پروین و نوراللهی رسیدند؛ 6 پیروزی در دربی!

علیپور و امیری به رکورد پروین و نوراللهی رسیدند؛ 6 پیروزی در دربی!

پایگاه خبری فوتبالی- علی علیپور و وحید امیری با کسب پیروزی در مقابل استقلال در دربی شماره 104، به رکورد تعداد پیروزی‌های علی پروین و احمد نوراللهی در دربی‌های پایتخت رسیدند. 

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس توانست با تک گل محمد حسین کنعانی زادگان از روی نقطه پنالتی، برنده دربی صد و چهارم باشد و در هفته ششم لیگ بیست و چهارم، 3 امتیاز حساس در مقابل استقلال را به اندوخته‌های خود واریز نماید. 

علی علیپور که پس از چند فصل لژیونر بودن، دوباره به ایران بازگشته است و در جمع سرخ پوشان پایتخت مشغول توپزنی است؛ به همراه وحید امیری، در ترکیب پرسپولیس برای این بازی حاضر بودند و توانستند ششمین پیروزی خود در مقابل استقلال در دربی سنتی تهران را جشن بگیرند و در این زمینه رکورددار شوند.

پیش از این دو نفر، علی پروین و احمد نوراللهی با کسب 6 پیروزی در مقابل استقلال، رکورددار بیشترین برد دربی در میان پرسپولیسی‌ها بودند که حالا این رکورد به نام علیپور و امیری نیز به ثبت خواهد رسید. علیپور اما در میان این افراد، زودتر از همه به ششمین برد خود رسید. علی پروین پس از 20 بازی، وحید امیری پس از 16 بازی، احمد نوراللهی پس از 14 بازی و علی علیپور پس از 13 بازی به این تعداد پیروزی دست یافتند.  

با توجه به شرایط بدنی و قراردادی وحید امیری و علی علیپور، این دو نفر امکان این را دارند که بر تعداد بردهای خود افزوده و از این حیث نام خود را در تاریخ باشگاه پرسپولیس جاودانه کنند. اتفاقی که این دو بازیکن برای تحقق آن باید حداقل تا نیم فصل دوم و هفته بیست و یکم منتظر بمانند تا شاید بتوانند رکورد دو ستاره اسبق پرسپولیس را بشکنند.

7899