فرصت سوزی به سبک احمد نوراللهی

فرصت سوزی به سبک احمد نوراللهی

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک قرمزها در بازی مقابل استقلال دو فرصت مسلم گلزنی را در محوطه جریمه آبی ها از دست داد تا یکی از بازیکنان ناکام این بازی لقب گیرد.

به گزارش فوتبالی، احمد نوراللهی هافیک تیم فوتبال پرسپولیس و گاپیتان دوم قرمزها که در این بازی برخلاف بازی های قبلی این تیم یک خط جلوتر بازی می کرد دو بار فرصت گلزنی در دربی 94 را داشت اما این بازیکن هر دوی این موقعیت ها را از دست داد.

نوراللهی ابتدا در صحنه ای که مهدی عبدی با رشید مظاهری تک به تک شد و هنگام فریب او تعادلش به هم خورد، صاحب توپ سرگردان شد و در حالی که می توانست با یک ضربه محکم دروازه استقلال را باز کند، توپ را فنی روانه دروازه کرد که مسعود ریگی خودش را مقابل دروازه انداخت و توپ با برخورد به بدن ریگی از کنار دروازه به اوت رفت.

در موقعیت دوم هم بعد از گل وحید امیری نصیب احمد نوراللهی شد و مدافعان استقلال طبق معمول جا ماندند تا نوراللهی پا به توپ به سمت دروازه استقلال برود اما در حالی که رشید مظاهری از دروازه خارج شده بود، ضربه نوراللهی به آسمان زده شد. احمد نوراللهی که سابقه گلزنی در دربی را دارد، امروز خیلی انگیزه داشت تا با زدن یک گل دیگر به استقلال از فشار انتقادات اخیر خارج شود و پنالتی فینال لیگ قهرمانان آسیا را جبران کند اما قدر موقعیت هایش را ندانست.

7655