انتقادات بی‌سابقه احمد نوراللهی از مدیریت پرسپولیس

انتقادات بی‌سابقه احمد نوراللهی از مدیریت پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی - احمد نوراللهی یکی از کاپیتان های پرسپولیس و یکی از بازیکنان درخشان این فصل فوتبال ایران ، انتقادات عجیبی بر زبان آورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه نوراللهی که از ارکان قهرمانی‌های پرسپولیس در سال‌های گذشته و یکی از چهره‌های محبوب بین هواداران این تیم به خاطر منش و کیفیت فوق العاده بازی‌اش در طول فصل بوده است، امروز در حالی که به نظر صبرش از اتفاقات پرسپولیس لبریز شده، مواردی را مطرح کرد که هرگز از زبان این فوتبالیست محجوب و آرام نشنیده بودیم.


*ابتدای مصاحبه را از قهرمانی و پوکر شروع کنیم.
با توجه به دو سه باختی که آورده بودیم، امسال یک مقدار اول فصل شرایط مان سخت شده بود. اما بچه‌ها سخت تلاش کردند و خودمان خواستیم تا تیم را قهرمان کنیم. با هوادارانی که همیشه پشت مان بودند و حمایت کردند خدا را شکر که قهرمان شدیم. واقعا قهرمانی لذت‌بخش است با پرسپولیس و البته کار بزرگی بود که بعد از چند سال اتفاق افتاد. کار بزرگی که هیچ تیمی موفق به انجام آن نشده بود و در نهایت توانستیم به چهار عنوان قهرمانی پیاپی دست یابیم.

 

* وقتی ابتدای فصل برانکو رفت همه هواداران نگران تیم و آینده آن بودند. برای شما هم این نگرانی وجود داشت؟
من می‌خواستم درباره مشکلات آخر حرف‌هایم حرف بزنم اما الان که پرسیدید باید جواب بدهم. به نظرم مدیریت ضعیف از یک طرف و اینکه قدر مربی بزرگی را ندانستن، عامل اصلی جدایی او بود. شرایط برای ما سخت شد اما بعد از آن آقای کالدرون آمدند که ایشان هم البته خیلی کمک کرد. شرایط را برای ما خوب کرد و با تفکراتی که داشت تیم را موفق کرد در صدر جدول تحویل داد و با توجه به مشکلات رفتند و در نهایت آقا یحیی آمدند. دوباره با ایشان هم توانستیم روند خوب‌مان را حفظ کردیم. حضور مربیان خوب در این فصل خیلی به ما کمک کرد و البته به نظرم همدلی بازیکنان هم کمک زیادی کرد. قهرمانی با همدلی و تلاش این بچه ها بود. شرایط سخت بود و با همه مشکلات در نهایت توانستیم قهرمان شویم.

 

* درباره مشکلات مدیریتی گفتید اما این موضوع را طی فصول اخیر از سوی رقبا این بحث وجود داشته که این تیم نیاز به مدیر ندارد و به حد کافی از سوی وزارت برای دستیابی به هدفش حمایت می‌شود.
چند سال است که پرسپولیس ضعف مدیریتی دارد. طی شش سالی که در این تیم هستم اکثر سال‌ها مشکل مدیریتی داشتیم. قبلی‌ها را کنار بگذارم و به حال هم نگاه کنیم شرایط خیلی سخت است. طلب آقایان برانکو و کالدرون وجود دارد. خیلی مشکلاتی که نمی‌دانم مدیرعامل یا سرپرست با مدیریت آقای رسول پناه پیش رو قرار دارد و نمی‌دانم چه برنامه‌ای برای آن خواهند داشت. الان بازیکنان، کادرفنی و هواداران همه نگران هستند از اینکه چه آینده ای در پیش خواهد بود. در صورتی که در شرایط نرمال باید تمرکز کادرفنی و بازیکنان روی بازی‌های باقیمانده در لیگ، جام حذفی و در نهایت لیگ قهرمانان باشد. ولی هر روز در تمرین به این فکر می‌کنیم که تیم محروم خواهد شد یا کسر امتیاز و چه تهدیدی علیه تیم خواهد بود.

 

* به نظرت چه تصمیمی برای آینده باشگاه باید گرفته شود؟
نظر شخصی من این است که اگر آقای رسول پناه در خودش می‌بیند که به تیم کمک کند برای چه اینجا آمدند؟ اگر مرا به عنوان به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کنند و بگویند که برو به باشگاه پرسپولیس اگر بدانم که کمکی از دستم برنمیاد هرگز نمی‌آیم. باشگاهی که این همه هوادار دارد که با این تیم زندگی می‌کند حقش این است؟ تیمی که چهار است قهرمان می‌شود حقش این شرایط نیست که نگران بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و کسر امتیاز باشد و با توجه به اینکه ما لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش داریم بازیکنانی داریم که هنوز آینده‌شان نامشخص است. بازیکنی مثل بشار رسن که قطعا جزو یکی از برترین بازیکنان آسیا اما شما ببینید که 70 درصد مطالباتش باقی مانده است و هر روز امروز و فردا می‌کند. خودم 3 ماه می‌دانم که هر روز به او امروز و فردا گفته‌اند. بازیکن قطعا صبری دارد. بازیکنان دیگر هم به همین شکل. پرداختی را به 65 تا 70 درصد رسانده‌اند اما هنوز مشکلات بیشتری باقی مانده است. 3 بازی دیگر لیگ تمام میشود و ما اما الان نمی‌دانیم باشگاه چطور می‌خواهد مطالبات برانکو، کالدرون و ... را بدهد.

6968