رامین رضاییان و تکرار کابوس پنالتی پس از 9 سال!

رامین رضاییان و تکرار کابوس پنالتی پس از 9 سال!

پایگاه خبری فوتبالی- رامین رضاییان در دربی گذشته مرتکب یک خطای پنالتی شد و پس از 9 فصل در یک مسابقه لیگ برتری به تیم حریف پنالتی داد. 

به گزارش فوتبالی، دربی صد و چهارم با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. زننده تک گل مسابقه نیز محمد حسین کنعانی زادگان از روی نقطه پنالتی بود. نکته جالب در مورد این ضربه پنالتی این بود که رامین رضاییان با خطا بر روی سعید مهری در محوطه جریمه استقلال، مرتکب این خطا شد تا اولین دربی‌اش با لباس استقلال، به بدترین شکل ممکن به پایان برسد و تنها یاغی بازنده این بازی باشد. 

رضاییان تا پیش از این بازی، در لیگ پانزدهم مرتکب خطای پنالتی شده بود. او در آن زمان عضو باشگاه پرسپولیس بود و در فصل 1394-1395 و در بازی هفته ششم مرتکب خطای پنالتی شد. دیداری که 25 شهریور 1394 و بین پرسپولیس و سایپا و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود سایپا به پایان رسید و رامین رضاییان در دقیقه 68، شوت محکم رضا نوروزی را در محوطه جریمه پرسپولیس با دست دفع کرد تا هم خودش کارت زرد بگیرد و هم سایپا صاحب یک ضربه پنالتی شود که خود نوروزی این ضربه را به گل تبدیل کرد. البته این دیدار سه ضربه پنالتی داشت که دو تای آن به نفع پرسپولیس بود و پشت هر دو ضربه مهدی طارمی ایستاد و اولی را دروازه بان سایپا مهار کرد و دومی هم تبدیل به تک گل پرسپولیس در این دیدار شد.  

مدافع راست با تجربه آبی پوشان پایتخت این فصل و پس از 9 سال دوباره در هفته ششم مرتکب یک خطای پنالتی شد و جالب این که باز هم تیمش با یک گل اختلاف، سه امتیاز را از دست داد. رضاییان حالا امیدوار است لیگ بیست و چهارم برای او بر خلاف لیگ پانزدهم بدون جام به پایان نرسد و او در این فصل، نحسی پنالتی دادن در هفته ششم و قهرمان نشدن در آخر فصل را از بین ببرد.

7899