پیروزی اینتر در لیگ قهرمانان اروپا با درخشش ستاره ایرانی

پیروزی اینتر در لیگ قهرمانان اروپا با درخشش ستاره ایرانی

پایگاه خبری فوتبالی- هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با برتری خانگی برای اینتر برابر ستاره سرخ بلگراد پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم اینتر پس از تساوی در هفته اول لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی در هفته دوم این مسابقات در ورزشگاه خانگی خود یعنی سن سیرو به مصاف تیم ستاره سرخ بلگراد رفت و یک برتری پرگل را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول اینتر حملات زیادی را از همان دقایق ابتدایی روی دروازه میزبان صورت داد و در دقیقه ۱۱ توسط هاکان چالهان اوغلو از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید و همین یک گل برتری برای تیم ایتالیایی تا پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی باقی ماند تا در نهایت شاگردان سیمونه اینزاگی با نتیجه ۱-۰ نیمه اول را از ستاره سرخ بلگراد ببرند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران راه راه آبی و مشکی شهر میلان بود و هافبک های خلاق اینتر بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند و در دقیقه ۵۹ روی پاس گل عالی مهدی طارمی نوبت به مارکو آرناتوویچ رسید تا اینتر را به گل دوم برساند. مهدی طارمی با درخشش خود در دقیقه ۷۱ یک پاس دیگر نیز برای لائوتارو مارتینز کاپیتان نراتزوری مهیا کرد تا گل سوم افعی ها نیز به ثمر برسد. در دقیقه ۸۱ مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی گل چهارم تیم خود را زد تا در نهایت این بازی با حساب ۴-۰ با درخشش ستاره ایرانی به سود تیم اینتر میزبان به پایان برسد.

با برد اینتر این تیم با ۴ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت و ستاره سرخ بلگراد هم بدون امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

۱۰۰۹