شرط همسر مدافع منچسترسیتی برای طلاق نگرفتن

شرط همسر مدافع منچسترسیتی برای طلاق نگرفتن

پایگاه خبری فوتبالی - آنی کیلنر همسر کایل واکر برای این که از این ستاره طلاق نگیرد و ازدواجشان نجات پیدا کند، از این بازیکن مبلغ 15 میلیون پوند طلب کرده است!

به گزارش فوتبالی، واکر ملی پوش انگلیسی سخت در تلاش است تا راهی برای ادامه رابطه با آنی پیدا کند. البته کایل از ازدواج قبلی خود با لورین گودمن صاحب دو فرزند بوده است . این بازیکن اعتراف کرده است که در زندگی شخصی خود تصمیم های احمقانه ای گرفته است.  آنی نمی خواهد که ثروتی که آن را حق خود می داند، نصیب لورین یا فرزندانش شود.

سان گزارش داده است که کیلنر به واکر اعلام کرده است که حتی اگر از این بازیکن جدا نشود هم نیمی از ثروتش را طلب خواهد کرد. یکی از منابع نزدیک به این زوج به سان گفته است:" لحظه مزخرفی  برای این زوج است. کایل و آنی تقریبا در مورد همه چیز با همدیگر بحث شدیدی دارند. آنی گفته است که فقط در صورتی فرصت جدیدی به کایل می دهد که در ابتدا نیمی از ثروت او را دریافت کند. البته اگر از هم جدا شوند هم باید نیمی از ثروت واکر به آنی برسد. آنی انتظار استقلال و امنیت را در زندگی شخصی خود دارد اما اگر بتواند، می خواهد کل خانواده اش را کنار هم نگه دارد. آنی و کایل با وکلایشان در مورد توافق مالی صحبت کرده اند. کایل مشکلی ندارد که به آنی پول بدهد و می خواهد که خیال او را راحت کند. رابطه آنها هر هفته دچار تغییر می شود."

4125