اخراج مدافع منچسترسیتی از منزلش به خاطر خیانت!

اخراج مدافع منچسترسیتی از منزلش به خاطر خیانت!

سایت رسمی فوتبالی - منچسترسیتی با پیروزی مقابل برایتون در هفته پایانی لیگ انگلیس می تواند قهرمانی خود را در این فصل از لیگ برتر قطعی کند اما به نظر می رسد که این روزها اتفاقات خارج از زمین برای یکی از بازیکنان این تیم بسیار مهمتر از نتایج ورزشی تیمش است.

به گزارش فوتبالی، کایل واکر یکی از گران ترین مدافعان تاریخ فوتبال توسط همسرش آنی کیلنر از خانه اخراج شده است. افشاگری یکی از شخصیت های تلویزیونی انگلیس در مورد خیانت واکر به همسرش زندگی این بازیکن را در روزهای اخیر کاملا ویران کرده است. لورا براون، مدل انگلیسی  اعتراف کرده است که 9 ماه پیش رابطه ای مخفیانه را با واکر آغاز کرده و بدین ترتیب مدافع انگلیسی از آن زمان تا کنون به نامزدش آنی خیانت می کند. لو رفتن این ماجرا باعث شد تا همسر واکر، این بازیکن را پس از  9 سال زندگی مشترک، از خانه مشترکشان بیرون کند.

لورا  براون در پیغامی برای آنی کیلنر، همسر واکر سعی کرده اوضاع را توضیح بدهد و از او دلجویی کند.. لورا در این باره توضیح داد:"کایل یک موش کثیف است. یک شب تصمیم گرفتم که به آنی بگویم که کایل چه کارهایی کرده است. راستش واکر به من می گفت که از تو جدا شده است. تصور نمی کردم که کایل شخصیتی باشد که این گونه دروغ بگوید و به تو و سه فرزند مشترکتان خیانت کند من از آن آدم هایی نیستم که بخواهم وارد زندگی بقیه شوم و زندگی ا برای انها خراب کنم. وقتی دیدم که در روز مادر به تو تبریک گفته فهمیدم که دروغ می گوید."

لورا در مورد نحوه آشنایی خود با کایل واکر تعریف می کند:"یک شب در ماه سپتامبر با هم آشنا شدیم. روز بعدش برای من پیغام فرستاد و از آن جا مکالمات ما شروع شد."

لورا برای این که حرفش را ثابت کند، عکسی مشترک از خودش و کایل واکر را برای همسر این بازیکن فرستاد. این جنجال باعث شد تا مدافع راست منچسترسیتی مجبور شود تا دو ماه پس از خرید خانه مجلل و شیک خود، آن جا را ترک کند. حالا او در یک ویلا با اجاره ماهی 9 هزار یورو در فاصله 30 کیلومتری  از خانه اش زندگی می کند. او حالا همسایه جان استونز دیگر بازیکن منچسترسیتی است.