دفاع راست ایده‌آل ستاره منچسترسیتی کیست؟

دفاع راست ایده‌آل ستاره منچسترسیتی کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- کایل واکر در آخرین مصاحبه خود کامل‌ترین دفاع راست جهان را معرفی کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از آماده‌ترین و بهترین مدافعان کناری چند سال اخیر فوتبال دنیا، کایل واکر بوده است. ستاره انگلیسی منچسترسیتی که قدرت بدنی و سرعت بالایی دارد و هم در کارهای تدافعی و هم در امور تهاجمی به تیمش کمک می‌کند. او یکی از باثبات‌ترین بازیکنان فوتبال اروپا است که نقش تاثیرگذاری در قهرمانی‌های پیاپی سیتیزن‌ها در چند فصل اخیر داشته است.

او حالا در آخرین مصاحبه خود، کامل‌ترین مدافع راست حال حاضر دنیا را معرفی کرده است. او در این باره گفت: «اگر بخواهم یک دفاع راست بی‌نظیر بسازم، فکر می‌کنم باید قدرت من، سرعت اشرف حکیمی، تکنیک ژائو کانسلو، دقت پاس ترنت الکساندر آرنولد، ذهنیت کارواخال و هوش فوتبالی ریس جیمز را ترکیب می‌کنم.»

او در ادامه مصاحبه خود درباره رابطه‌اش با وینیسیوس جونیور گفت: «من و وینیسیوس تا حدودی می‌توانیم انگلیسی با همدیگر صحبت کنیم. باید با او آرام و شمرده انگلیسی حرف بزنم تا متوجه شود. در آخرین تقابلمان از ادرسون خواستم تا صحبت‌هایمان را برای همدیگر ترجمه کند.»

تقابل‌های کایل واکر و وینیسیوس جونیور یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های نفربه‌نفر فوتبال اروپا در چند فصل اخیر بوده است و چندین بار هم تکرار شده است. واکر توانایی متوقف ساختن هر وینگری را دارد و در امور دفاعی بدون اشتباه ظاهر می‌شود و در آن طرف نیز وینیسیوس یک بازیکن تکنیکی است که توانایی بالایی در از پیش رو برداشتن یار مقابل خود دارد. به همین خاطر، تقابل‌های این دو بازیکن همواره جذاب بوده است.

1428