بازماندگان آخرین تقابل استقلال با السد؛ فقط چشمی و زکی‌پور مانده‌اند

بازماندگان آخرین تقابل استقلال با السد؛ فقط چشمی و زکی‌پور مانده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی- تنها دو بازیکن استقلال سابقه حضور در آخرین تقابل استقلال مقابل السد را دارند.

به گزارش فوتبالی، استقلال ایران و السد قطر در حالی فردا در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا رودرروی هم قرار می‌گیرند که از آخرین تقابل این دو تیم 6 سال و 14 روز می‌گذرد.

آخرین باری که استقلال و السد به مصاف هم رفتند، در تاریخ 26 شهریور 1397 و در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ نخبگان آسیا بود که این دیدار در نهایت با تساوی دو- دو به پایان رسید. استقلال که در دیدار رفت و در ورزشگاه آزادی با تیجه 3 بر یک شکست خورده بود، در دیدار برگشت در حالی که در دقیقه 49 اختلاف را به یک گل رسانده بود، اما روزبه چشمی در دقیقه 50 با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا کار استقلال سخت شود و در نهایت با نتیجه 5 - 3 در مجموع دو بازی رفت و برگشت از دور رقابت‌ها حذف شد.

هدایت آبی پوشان ایران در آن دیدار بر عهده وینفرد شفر بود و استقلال با ترکیب سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، علی کریمی، میلاد زکی پور، مهدی قایدی، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی، روح الله باقری و همام طارق به میدان رفت. 

از آن ترکیب استقلال دو بازیکن به نام‌های روزبه چشمی و میلاد زکی پور هنوز در ترکیب استقلال حضور دارند و آرمین سهرابیان که در آن بازی به عنوان بازیکن تعویضی به بازی آمده بود به تازگی از لیست آبی‌ها خارج شده است و هنوز تکلیفش مشخص نیست.

سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری و خسرو حیدری که در آن دیدار 90 دقیقه در ترکیب استقلال بودند از فوتبال خداحافظی کرده‌اند. روزبه چشمی و میلاد زکی پور در حال حاضر در استقلال حضور دارند و علی کریمی در کایسری اسپور ترکیه توپ می‌زند. فرشید اسماعیلی به تازگی به مس رفسنجان پیوست و همام طارق در الطلبه عراق است مهدی قایدی اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، مرتضی تبریزی مجددا به تیم ذوب آهن پیوسته و روح الله باقری هم در سپیدرود رشت حضور دارد.

دیدار استقلال و السد از ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه 9 مهر در ورزشگاه ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار می‌شود.

2636