اولین اخراج کاپیتان منچستریونایتد در پیراهن شیاطین سرخ

اولین اخراج کاپیتان منچستریونایتد در پیراهن شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی- برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، در دیدار اخیر خود اولین کارت قرمز دوران حضورش در این تیم را دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی، این اتفاق پس از ۲۴۲ بازی در تمامی رقابت‌ها رخ داد و او به دلیل این اخراج، بازی‌های آینده یونایتد مقابل استون ویلا، برنتفورد و وستهام را از دست خواهد داد. با این اخراج، برنو فرناندز به چهارمین کاپیتان تاریخ منچستریونایتد در لیگ برتر تبدیل شد که در ورزشگاه الدترافورد کارت قرمز دریافت می‌کند. پیش از او، روی کین در آوریل ۲۰۰۱ مقابل منچسترسیتی، نمانیا ویدیچ در مارس ۲۰۱۴ برابر لیورپول و وین رونی در سپتامبر ۲۰۱۴ برابر وستهام، این تجربه را داشتند.

این اتفاق می‌تواند ضربه‌ای به منچستریونایتد باشد، چرا که فرناندز یکی از مهره‌های کلیدی و تأثیرگذار در خط میانی تیم است و غیبت او در بازی‌های آینده چالشی برای تیم تحت هدایت اریک تن هاگ خواهد بود. برونو فرناندز پس از این اخراج گفت: "این یک خطا بود، درسته ولی مستحق کارت قرمز مستقیم نبود و این را حتی مدیسون نیز به من گفت. من فقط میخواستم بیایم و صحبت کنم و با این مصاحبه قوی تر باشم، زیرا هم تیمی هایم به خاطر کاری که در بازی انجام دادند و به خاطر من که اخراج شدم، شایسته آن هستند زیرا من آنها را ناامید کردم."

۱۰۰۹