ستاره ملی‌پوش اینتر در تیررس منچسترسیتی

ستاره ملی‌پوش اینتر در تیررس منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- نیکولا بارلا، هافبک ایتالیایی اینتر مورد توجه پپ گواردیولا قرار گرفته و ممکن است توسط منچسترسیتی خریداری شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از استعدادهای فوتبال ایتالیا در سال‌های اخیر، نیکولا بارلا بوده است. کسی که در زمان جوانی به اینتر پیوست و توانست در پیراهن نراتزوری تبدیل به یکی از ستاره‌های دنیای فوتبال شود. او فصل گذشته به همراه تیمش در سری آ به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و از ارکان اصلی موفقیت‌های تیمش در سال‌های اخیر به حساب می‌آید. او در مقطعی مورد توجه لیورپول قرار گرفته بود، اما ترجیح داد در اینتر بماند.

هواداران اینتر دوست دارند بارلا سال‌های زیادی در اینتر بماند و در این تیم اسطوره شود، اما علاقه باشگاه‌های متمول فوتبال اروپا به او ممکن است کار را برای مدیران اینتر در جهت حفظ بارلا سخت کند. به نقل از برخی خبرگزاری‌ها، نیکولا بارلا مورد توجه منچسترسیتی قرار دارد. پپ گواردیولا سبک بازی او را می‌پسندد و دوست دارد این ستاره ایتالیایی را در تیم خود داشته باشد.

نیکولا بارلا همانند کوین دی بروینه یک هافبک متزالا به حساب می‌آید و بعید نیست تابستان سال آینده جانشین ستاره بلژیکی سیتیزن‌ها شود. باید منتظر ماند و دید در نهایت آیا منچسترسیتی می‌تواند نیکولا بارلا را به خدمت بگیرد یا این ستاره ایتالیایی باز هم به قراردادش با اینتر وفادار می‌ماند.

1428