نیکولو بارلا: از کونته آموختم که قبل از هر کاری فکر کنم

نیکولو بارلا: از کونته آموختم که قبل از هر کاری فکر کنم

خبرگزاری فوتبالی - اینتر با 5 گل شاختار را شکست داد و راهی فینال لیگ اروپا شد. این یکی از بهترین بازی های اینتر میلان تحت هدایت آنتونیو کونته بود. نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی و جوان اینتر از این بازی ابراز خرسندی کرد.

به گزارش فوتبالی، نیکولو بارلا پاس گل اول تیمش را در دقیقه‌ی 19 به لوتارو مارتینز داد تا افتتاح کننده‌ی جشنواره‌ی گل نراتزوری ها باشد. او در مجموع بازیِ خوبی از خود ارائه داد و حضور پر رنگی در خط هافبک اینتر داشت. بارلا پس از بازی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:"ما دوباره خودمان را ثابت كردیم و خوشحالم."

اینتر، جمعه شب در کلن آلمان در فینال لیگ اروپا به مصاف سویا خواهد رفت. نیکولو بارلا گفت:" این آغاز دوره‌ی جدیدی برای ماست، نمی توان از همان اول خوب بود و من مجبور بودم اشتباه کنم و از آن‌ها درس بگیرم. وقتی با بازیکنانی خوب و یک مربی عالی بازی می کنید ، پیشرفت آسان تر می شود. كونته ذهنیت مرا رشد داده است. اکنون خیلی بیشتر از ذهنم استفاده می کنم. وقتی جلوتر می روم قوی تر می‌شوم. قبلاً غریزه‌ای تر بودم اما با کار با بازیکنان بزرگی مانند کریستین اریکسن ، استفانو سنسی یاد گرفتم که قبل از اقدام به هر کاری، تمرکز و فکر کنم. در مورد یار گیری و خطا کردن هنوز باید خیلی پیشرفت کنم، با مربی در این زمینه کار کرده‌ام. اکنون شاید داوران فقط از روی عادت از من خطا می‌گیرند."

1470