ستاره اینتر مقابل لورکوزن: همه تیم‌ها باید نگران ما باشند

ستاره اینتر مقابل لورکوزن: همه تیم‌ها باید نگران ما باشند

خبرگزاری فوتبالی – اینتر میلان توانست شب گذشته لورکوزن را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد و به نیمه نهایی لیگ اروپا برسد. نیکولو بارلا، بازیکن سابق کالیاری که امسال به اینتر پیوسته، ستاره این بازی بود.

به گزارش فوتبالی، نیکولو بارلا، ستاره شب گذشته بازی اینتر که توانست گل اول نرآتزوری را هم به ثمر برساند به اسکای اسپرت گفته: به همه کسانی که می‌گفتند ما تیم خوبی نیستم ثابت کردیم چه گروه خوبی از بازیکنان هستیم.

اینتر میلان در این بازی دو بار صاحب پنالتی شد که توسط VAR این پنالتی‌ها رد شد. یکی از آن‌ها به دلیل خطای هند بارلا رد شد که او در این رابطه می‌‌گوید: من روی زمین افتاده بودم و توپ را ندیدم. توپ به من برخورد کرد. مهم نیست. نتیجه را گرفتیم و حالا در نیمه نهایی هستیم. می‌توانستیم زودتر بازی را تمام کنیم و اندکی استراحت کنیم اما لورکوزن تیمی قدرتمند بود که برای ما مشکل ایجاد کرد. حالا خودمان را به عنوان یک تیم اثبات کرده‌ایم و می‌خواهیم به فینال برسیم. همان طور که ما به تمام تیم‌های حاضر در این رقابت احترام می‌گذاریم، آن‌ها هم باید نگران ما باشند.

اینتر میلان در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف برنده دیدار شاختار و بازل برود. دیگر دیدار نیمه نهایی هم بین منچستر یونایتد و برنده دیدار ولورهمپتون و سویا برگزار می‌شود.

1101