پیش‌بینی درست علی خطیر؛ شهریاری بابت تصمیمات اشتباهش به کسی جواب نمی‌دهد!

پیش‌بینی درست علی خطیر؛ شهریاری بابت تصمیمات اشتباهش به کسی جواب نمی‌دهد!

پایگاه خبری فوتبالی- آنطور که مشخص است احمد شهریاری رییس هیات مدیره باشگاه استقلال و نماینده رسمی هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال، بر خلاف خواسته هواداران تصمیم به ابقای جواد نکونام گرفته است.

به گزارش فوتبالی، وضعیت این روزهای باشگاه استقلال اصلا خوب نیست. اتفاقاتی که در ماه اخیر در این باشگاه افتاده است باعث شده جو باشگاه بسیار پرتنش شود و تقریبا هیچ کس نمی‌داند در استقلال چه خبر است و باید به چه کسی اعتماد کند.

شکست استقلال مقابل پرسپولیس جرقه این اتفاقات عجیب و غریب بود اما حالا با شکست مقابل پرسپولیس در دربی 104 وضعیت بیشتر از قبل به هم ریخته است. استقلال در حال حاضر با 5 امتیاز از 5 بازی در رده یازدهم جدول قرار دارد و این برای هوادارانی که منتظر یک شروع درخشان در لیگ بیست و چهارم بودند پذیرفتنی نیست.

هواداران حالا دیگر یکصدا خواستار برکناری جواد نکونام هستند اما در کمال تعجب احمد شهریاری رییس هیات مدیره استقلال و نماینده هلدینگ خلیج فارس در این باشگاه با اخراج نکونام مخالفت و اعلام کرده که از این مربی حمایت می‌کند.

هواداران استقلال از این تصمیم شهریاری به شدت عصبانی هستند. شهریاری خودش یکی از کسانی است که در تجمع اخیر هواداران استقلال مقابل ساختمان این باشگاه علاوه بر فرشید سمیعی، مورد انتقاد قرار گرفت و شعارهای سنگینی شنید!

اما به دلایلی که فعلا چندان مشخص نیست شهریاری تصمیم گرفته مقابل خواسته حداکثری هواداران استقلال بایستد و نکونام را در تیم نگه دارد. تصمیمی که مشخص نیست چه تبعاتی برای این تیم به دنبال خواهد داشت.

همین دو سه هفته پیش که بود علی خطیر، امیر حسین فتحی و سید کاظم اولیایی از مدیران عامل سابق باشگاه استقلال میهمان برنامه فوتبال برتر بودند و درباره مشکلات این باشگاه صحبت‌هایی کردند.

خطیر آن شب درباره احمد شهریاری و تصمیم‌های عجیب او انتقادهای درست و بجایی مطرح کرد و گفت: «اصلا فرض کنید همین فردا مدیران هلدینگ همگی تغییر کنند و حتی شهریاری هم برود. او هم با کلی تصمیم اشتباه که برای استقلال گرفته و این تیم را گرفتار کرده است می‌رود. اما شهریاری به کسی جواب نخواهد داد. مگر ایشان بابت منحل شدن باشگاه صبای قم به کسی جواب داد؟ در استقلال هم این اتفاق می‌افتد.»

به نظر می رسد که حق با علی خطیر باشد.

1359