سیدحسین باز هم در دربی باخت؛ ورود کاپیتان به روزهای برزخی!

سیدحسین باز هم در دربی باخت؛ ورود کاپیتان به روزهای برزخی!

پایگاه خبری فوتبالی- سیدحسین حسینی باز هم نتوانست در دربی‌ برنده شود و شکست دیگری را در این مسابقه بزرگ متحمل شد! 

به گزارش فوتبالی، بدون تردید یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان استقلال در تاریخ دربی‌ها کسی نیست جز سید حسین حسینی! دروازه‌بانی که سال‌های سال برای استقلال دروازه‌بانی می‌کند اما به هیچ وجه نتوانسته در جریان بازی جشن پیروزی در برابر پرسپولیس بگیرد! حسینی تاکنون 13 بار در قاب دروازه‌ استقلال در دربی‌ها ایستاده که در هیچ‌کدام از آن‌ها برنده نشده است (دو پیروزی در جام حذفی چون در ضربات پنالتی بوده برد محسوب نمی‌شود).

علاوه بر این که هر سال این طلسم منفی برای حسینی ادامه می‌یابد او واقعا از روزهای خوب خودش فاصله گرفته و دوباره به تنظیمات کارخانه خود برگشته است! دقیقا او به مانند دو سال قبل به پاشنه آشیل استقلالی‌ها بدل شده و کافی است در 5 بازی اخیر آبی‌ها به عملکرد او خوب توجه کنید! 

حسینی در تقابل با استقلال خوزستان دیوار دفاعی خوبی نبسته بود و گل فوق‌العاده بدی دریافت کرد. در بازی با نساجی مسبب اصلی اخراج روزبه چشمی بود و البته در دربی هم اشتباه فاحشی را مرتکب شد. او با این حجم از تجربه نباید روی ارسال تند و تیز پرسپولیسی‌ها اثر می‌گذاشت. چون در بدترین حالت ممکن امیری توپ را وارد دروازه می‌کرد که اگر این امر صورت می‌گرفت گل مردود می‌شد؛ چون امیری در آفساید قرار داشت! به هرحال حسینی روی توپ اثر گذاشت و در نهایت همان توپ منجر به پنالتی برای پرسپولیس شد!

کاپیتان استقلال گویا دوباره وارد روزهای برزخی شده و با این اتفاق قطعا از تیغ تیز انتقادات در امان نخواهد ماند. او به خوبی این شرایط را تجربه کرده و برای اینکه دوباره با هواداران استقلال وارد چالش و تنش نشود باید به خودش بیاید و به همان دروازه‌بان مطمئن فصل گذشته بدل شود. حسینی در لیگ بیست و چهارم هنوز موفق به ثبت کلین‌شیت نشده است!

9098