سید حسین حسینی؛ پیش به سوی جاودانگی در تاریخ استقلال

سید حسین حسینی؛ پیش به سوی جاودانگی در تاریخ استقلال

 پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان استقلال، قرارداد خود را با این تیم تمدید خواهد کرد تا برای سیزدهمین فصل، پیراهن استقلال را بر تن کند. 

به گزارش فوتبالی، سید حسین حسینی که در لیگ بیست و سوم با ثبت هجده کلین‌شیت، بهترین آمار ممکن از این حیث را به همراه حسین پورحمیدی گلر تراکتور داشت، حالا و پس از بازگشت استقلال از اردوی ترکیه، قرارداد خود را یک فصل دیگر با آبی‌پوشان پایتخت تمدید خواهد کرد و در لیگ بیست و چهارم نیز سنگربان این تیم خواهد بود. 

فصلی که سیزدهمین فصل سید حسین در استقلال لقب میگیرد و از این حیث، او در میان تمامی بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال، رکورددار خواهد شد.  

حسینی تا امروز در 198 مسابقه، پیراهن استقلال را پوشیده و در صورتی که در فصل فوتبالی آینده تنها در 30 مسابقه، یعنی همین تعداد بازی که در فصل گذشته با پیراهن استقلال به میدان رفت، بازی کند، از رکورد علی منصوریان با 226 مسابقه گذر کرده و تبدیل به دهمین بازیکن باسابقه تاریخ باشگاه استقلال خواهد شد . بازیکنی که در طول دوران حرفه‌ای خود هرگز به طور رسمی از استقلال جدا نشد و تنها در سال 1393 برای گذراندن خدمت سربازی خود به ملوان رفت و پس از اتمام سربازی‌اش دوباره به استقلال بازگشت. 

کاپیتان آبی پوشان در 198 بازی با پیراهن استقلال موفق به ثبت 93 کلین شیت شده، 193 بار دروازه خود را باز شده دیده و 19 کارت زرد هم گرفته است. او در سال 96 با 872 دقیقه گل نخوردن، رکورد کلین‌شیت متوالی را در لیگ برتر شکست.

7899